Den 12 oktober,dagen efter 25-manna, arrangerar Täby OK 25-mannakorten. Det är en tävling som är väldigt roliga att springa eftersom det ofta är mkt löpare med!
Sista ordinarie anmälan är den 29 september. Efteranmäla sig kan man göra fram till den 8 oktober kl. 20:00. Det finns även öppna klasser för anmälan på plats: Ö1, Ö2, Ö4, Ö5, Ö7, Ö8.
Tävlingen går söder om Rösjön i Danderyd/Sollentuna. Pendeltåg till Sollentuna Centrum och därefter buss 607 till hpl Kärrdalsskolan, Alternativt med tunnelbana till Danderyds Sjukhus och buss 607 till hpl Kärrdalsskolan. Från hållplatsen är sträckan snitslad ca 600 m till TC.
• 25mannakortens hemsida
• Inbjudan
09:26 Fredrik Holmström 09:36 Frida Holmberg 10:06 Kristoffer Edshage 10:25 Jonas Nylund 10:40 Sofia Andersson 11:08 Oskar Karlin 12:08 Mattias Henriksson
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(
Sen anmälan men jag tänkte dyka upp! Hoppas ok.
P.s. tog bara lite illa upp av förortsbetong men det bjuder vi på. Framförallt vill vi sjöstadsbor framhålla att vi är en del av Södermalms stadsdelsområde men där jobbar vi i motvind. Ingen tror på oss.
Obs att det något optimistiska uttalandet i veckobrevet om
”badmöjligheter” nog ska tas på egen risk…
Men finns intresse efter fika så kan vi såklart dra oss vidare till mer badvänliga vatten. Aldrig fel att packa badkläder.
Ester och Ågren - Har printat några extra så det går finfint!

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …
13 kommentarer (kommentera)
Kom igen nu, passa på att anmäla er innan ordinarie går ut!
/ Oskar
2008-09-29 kl 00:34
Fan skulle vi inte gå på fest på lördagskvällen!?! Vem har lurat med mig på den här tävlingen?
Jag har anmält ALLA i Centrum OK till sen start. Dvs först 11.00. Om någon motsätter sig detta kan ni väl hojta?
/ Fredrik
2008-10-07 kl 07:38
Så kan det gå. Vi får ta kårten med en klackspark
/ Oskar
2008-10-07 kl 08:18
Vaddå sen start? Galenskap, jag startar 0936! Direkt från festen eller? :(
/ Frida
2008-10-09 kl 09:02
Tävlingsklasser gick inte att flytta …
/ Fredrik
2008-10-09 kl 09:06
äh jag tar festandet med en klackspark och satsar stenhårt på denna tävling! slank ur hässelbyloppet i sista sekunden, kommer springa ö8 om det inte går idiotiskt dåligt imorgon.
/ Karin F
2008-10-10 kl 13:25
Yes, jag startar inte förrän 12.08! :-D
Känns säkrare att den som lånar min SI-pinne i morgon ser till att ge den till nån som ska på 25-mannafesten, eftersom alla lär vara ute och springa när jag kommer till 25-mannakorten.
/ Mattias
2008-10-10 kl 14:38
jag startar kl 10.42 ganska tidigt, vaddå gå på fest?
/ Soso
2008-10-10 kl 14:42
Snacka med Moa, hon verkar veta hur man super och sen tävlar.
/ Oskar
2008-10-10 kl 16:17
Jag kör någon öppen klass och lurar med min dotter på något enkelt.
/ thufvan
2008-10-10 kl 16:51
Nylund–> Stark avslutning på säsongen!
/ Fredrik
2008-10-12 kl 17:57
Gud vad jag är trött!!!! Pigg som bara den mentalt men kroppen vägrar göra annat än att ligga i fosterställning i sängen. Tur att man har en laptop och centrum.se :)
/ Frida
2008-10-12 kl 18:16
I skogen var man dock inte med varken mentalt eller fysiskt. 5 sträckor bommade av 11 enligt winsplit!!!! Kanske ska sova lite mer inför nästa tävling…
/ Frida
2008-10-12 kl 18:25
Skriv en kommentar!