Vad kan 2026 erbjuda?

Anv. namn:
Lösenord:
 

14/12 Mila Sthlm By Night E2

Andra etappen av Mila Stockholm By Night arrangeras av Bromma-Vällingby SOK, denna gång ute på Kärsön!

Anmälan kan nu endast göras på plats
minst 1 timme före start, i mån av plats.

21 anmälda från Centrum:

Joel Berring              Pöbel 400066
Jorrit Boekel             Pöbel 302600
Björn Bängtsson           Pöbel 433381
Jakob Carlsson            Pöbel 14633
Stuart Fell               Pöbel 502587 
Karin Fägerlind           Pöbel 537853 
Magnus Grafström          Pöbel 690806 
Pär Hansson               Pöbel 691220 
Henrik Hellborg           Pöbel 441705 
Mattias Henriksson        Pöbel 442343 
Jens Wicksén   SOK Viljan Pöbel 26823
Jakob Larsen              Pöbel 20009 
Anders Lavfors            Pöbel 449517 
Daniel Lennartsson        Pöbel 553362 
Karl Melin                Pöbel 38786 
Mattias Ågren             Pöbel 22582

Sara Jonasson             Pöbelina 800241
Anna Weglin Elenius       Pöbelina 431063
Aija Sadurskis            Pöbelina

Moa Kjellstrand           Damer 433373
Mette Petersson           Damer 28310 
Malin Annegård SOK Viljan Damer 850620

Plats: KFUM-gården, Kärsön.
Resväg: Ta valfri buss från Brommaplan som det står ”Drottningholm” på, kliv av hållplats ”Brostugan”. Gå därefter ca 10 min (följ skyltning). Vägvisning för bilister från Drottningholmsvägen, skyltning till ”Kersögården”, parkering vid stugan.
Klasser: Herrar ca 9 km, Damer ca 6 km, Pöbel ca 6 km samt Pöbelina ca 3,5 km.
Anmälan: Föranmälan är nu stängd. Anmälan på plats kan göras fram till 1 timme innan start, i mån av plats.
Avgifter: 90 kr för ordinarie anmälan och för eventuell brickhyra 25 kr. 135 kr vid efteranmälan och 180 kr för anmälan på plats. Avgifterna faktureras klubbar anslutna till SOFT i efterhand. Klubblösa och övriga betalar kontant före start.
Start: Herrar 19.00, Pöbel 19.15, Damer 19.05, Pöbelina 19.10.
Karta: Kärsön, skala 1:10.000, ekvidistans 4 m. Tjuvkolla här på karta från -02.
Dusch och omklädning: Inomhus i KFUM-gårdens lokaler.
Tävlingsledare: Henrik Wiklund
Henrik_wiklund85@hotmail.com, tel 073-2083456.

Mer info:
Eventor (Anmälan och tävlingsinfo).
Inbjudan (PDF)
PM (PDF)

Inlagd: 14 juli 2011, 5:01
Ändrad: 15 december 2011, 10:54


25 kommentarer (kommentera)

  • Ni behöver inte anteckna alla linjenummer som trafikerar hpl Brostugan. Mitt på Brommaplan finns en hållplats märkt ”Bussar mot Drottningholm”. Därifrån tar ni första bästa buss.

    / Mattias H
    2011-12-04 kl 02:13

  • Obs! Sista ordinarie anmälan är imorgon onsdag 7/12 kl 23.59. (Tidigare stod det 8/12.)

    / DanïeL
    2011-12-06 kl 13:44

  • Jag anmälde mig för några dagar sedan, skall försöka kolla varför jag inte är med.

    / Aija
    2011-12-13 kl 13:10

  • Jag har missat att anmäla mig!!! gahhh. får hoppas på att det finns platser kvar imorn. måste ju fortsätta hela serien ut.

    / Falken
    2011-12-13 kl 16:31

  • Men Falco, skärpning!

    / Henrik
    2011-12-13 kl 18:32

  • Hm, jag efteranmälde mig häromdagen, men ev var det överoptimistiskt att tro på nattorientering dagen efter handoperation. Doktorn avrådde från löpning redan imorgon, men jag kanske kör en Sara och går runt.

    / Camilla
    2011-12-13 kl 20:03

  • Små justeringar i starttiderna för alla klasser utom Herrar. Uppdaterat till vänster.

    / Mattias H
    2011-12-14 kl 00:09

  • Hellcastle: Det ser ut som det kan bli fajt ändå ikväll!

    / Falken
    2011-12-14 kl 08:28

  • Hellboy och reseführern ikväll har VF snudd på hemmaplan.

    / Pär
    2011-12-14 kl 10:15

  • Kommer tyvärr inte, förutom nyreparerad hand har halsen börjat krångla :( Om nån vill spontanspringa pöbelina kan hon få min plats, pinne finns för utlåning i centrala Sthlm.

    / Camilla
    2011-12-14 kl 10:23

  • Lycka till alla!

    / Camilla
    2011-12-14 kl 10:24

  • Nu har jag inte sprungit på en månad, vi får se hur det går.

    Jag åker bil från hägernäs i täby, via danderyd och solna om någon vill bli åka med. åker från täby kl 17.50 ca.

    / Sara Jonasson
    2011-12-14 kl 10:32

  • Falco, du har ju redan avfärdat mig som sparringpartner. Vem är det du tänker fajtas mot ikväll?

    Jag är grymt peppad inför nattpass på VF-mark, det här är större än daladansen i maj!

    / Hellboy
    2011-12-14 kl 14:12

  • Amen va fan – nu har de ändrat så att damerna startar före pöbeln. Jag som tyckte det var så kul att för en gångs skull inte bli nedsprungen av 45-åriga vinnarskallar med hårda armbågar utan faktiskt få komma i kapp en och annan lufsare. Morr.

    / Mette
    2011-12-14 kl 14:32

  • 16+falken=17 från centrum i pöbel, vilket ös det blir!

    Jag tar nån buss som är framme 18.20 har jag för mig.

    / DanïeL
    2011-12-14 kl 16:56

  • Sent vann orienteringssuget över arbetsivraren, latmasken och onda foten, men bara delvis så det blir bilresa ut. Cirka 1745 från Torsplan via Solna och Brommaplan.
    Ring 073-642 39 75 om du vill bli upplockad.

    / anlav
    2011-12-14 kl 17:00

  • åh jag är sådär halvsjuk. men sugen som fan. vet inte vad jag ska göra!

    / Moa
    2011-12-14 kl 17:44

  • Moa kom!! Det är skitafint här!

    / Falken
    2011-12-14 kl 18:01

  • Sent ute och stopp vid Abrahamsberg. Hamnade av en slump på Nockebybanan, får se om jag hinner eller om det blir jakt. Är det långt till start?

    / Joel B
    2011-12-14 kl 18:33

  • ja, jävla skittunnelbana, försenad och stopp. Jag skulle inte hinna. åh jag är så himla ledsen

    / Moa
    2011-12-14 kl 18:39

  • Vilka lyckades ta sig till tävlingen till slut?

    / Oskar
    2011-12-14 kl 20:26

  • Alla utom Moa tror jag. Nockebybanan var oväntat snabb och sen var det några som stötte på en bil längs vägen. Annars var det mycket tåglöpning och klättringar idag, inte världens roligaste bana men rätt varierad skog.

    / Joel B
    2011-12-14 kl 22:00

  • Bra att du stannade hemma Moa. Det var den tråkigaste orientering jag sprungit i hela mitt liv. Blött, halt, klättringar och tåg som åkte iväg alldeles för snabbt. Vi ses i vår!

    / Falken
    2011-12-14 kl 22:04

  • Skärpning Falken!!!

    / Oskar
    2011-12-14 kl 22:08

  • Kärsön är ett inferno av hala branter och bråte. På den c:a 780 banmeter långa sträckan från kontroll 2 till kontroll 8 tappade jag sju minuter mot täten och all kontakt med tåget, trots att jag inte bommade en minut. Sen gick det bättre.

    Men som träningstävling var det ändå roligt på det absurda Mila-sättet.

    / Mattias H
    2011-12-14 kl 23:59

Skriv en kommentar!




Kommentar

SENASTE KOMMENTARER

NÄRMAST PÅ GÅNG

Thursday 25 June

  • Deltagare
  • Mette Brolinson
  • Kristoffer Edshage
  • Camilla Jakobsson
  • Gro Dahlbom
  • Therese Bergstedt
  • Elin Thyr
  • Simon Bohman
  • Malin Sundeby
  • Arnau Requena
  • Petter Wikström
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Karin Hagwall
  • Martin Lindvall
  • Alfred Jonsson
  • Johanna Bergmark
  • Anthony Loccisano
  • Arvid Gerge
  • Nina Wertholz
  • Vera Lanå Bolin
  • Mattias Joëlson
  • Anton Karlsson

Tekniktorsdag: Våravslutning i Hammarby sjöstad 22

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …

Läs mer

  • Deltagare
  • Johanna Bergmark
  • Cecilia Lundbäck

29/6: 5 Days Italy 2

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Niclas Petersson
  • Jon Lindmark
  • Malin Sundeby
  • Britta Alstad
  • Petter Wikström
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Mattias Joëlson

29/6: Trekvällars 1 medel 9

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Linus Rispling
  • Jon Lindmark
  • Malin Sundeby
  • Britta Alstad
  • Petter Wikström
  • Thomas Karlsson
  • Mattias Joëlson

30/6: Trekvällars 2 lång 8

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Jon Lindmark
  • Britta Alstad
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Mattias Joëlson

1/7: Trekvällars 3 medel 6

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

3/7: Eskilstuna weekend 1

  • Deltagare
  • Mette Brolinson
  • Kristoffer Edshage
  • Elina Johnsson
  • Therese Bergstedt

3/7: KĀPA 2026 4

  • 0 Deltagare

4/7: Gotlands 2-dagars 0

  • 0 Deltagare

7/7: Gotlands 3-dagars 0

  • 0 Deltagare

10/7: Grövelsjöorienteringen 0

  • Deltagare
  • Karin Fägerlind
  • Henrik Hellborg
  • Anders R
  • Olof Lethagen

10/7: Hallands 3-dagars 4

  • 0 Deltagare

13/7: Österlens 3-kvällars 0

  • Deltagare
  • Britta Alstad
  • Thomas Karlsson

15/7: Skärgårdssprinten 2

  • Deltagare
  • Karin Fägerlind
  • Mette Brolinson
  • Karin Gillberg
  • Henrik Hellborg
  • Jorrit Boekel
  • Per-Anders Lindgren
  • Janne Nilsson
  • Linnea Börjars
  • Niclas Petersson
  • Olof Lethagen
  • Jon Lindmark
  • Oskar Hermansson
  • Per Ljung
  • Malin Sundeby
  • Annica Sundeby
  • Stefan Persson

20/7: O-Ringen Göteborg 2026 16

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

27/7: OK Hällens 3-kvällars 1

  • Deltagare
  • Jonas Lindholm
  • Mattias Ågren
  • Erika Lindholm
  • Anders R
  • Linnea Börjars
  • Oskar Hermansson
  • Fredrik Åkerlind
  • Ines Lindholm

2/8: Torp of Tenala – Sommarträningsläger i Finland! 8

  • Deltagare
  • Kristoffer Edshage
  • Moa Kjellstrand

8/8: WMOC Polen 2026 2

  • 0 Deltagare

15/8: Täbydubbeln lång 0

  • Deltagare
  • Britta Alstad

15/8: Svenska cupen MTB-O Uppsala 1

  • 0 Deltagare

16/8: Täbydubbeln medel 0

▼▼ LADDA IN FLER ▼▼

Hoppa till verktygsfältet