Kvällen till ära kommer vi snurra runt i Årstaskogen, söder om söder! Linjeorientering står på programmet och som vanligt har vi dragit en längre och en kortare linje. Den långa innehåller bland annat lite backträning inför O-ringen.
Vi har tyvärr inte lyckats styra upp omklädningsrum i närheten så duscha får ni göra hemma, så Jukolamötet får vi ta på stående fot!
hälsningar
Oskar och Joel B
PS. Efteråt har vi möte angående resan till Jukola. Är du sugen på att hänga med så var med på mötet och se om det är ngt för dig!
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(

Samling
Myrsjö idrottsplats, Mensättravägen 42, Saltsjö-Boo: 59.33161, 18.26929.
Kommunikationer
Tävlingsarenan nås enklast med buss, hållplatserna ”Korset” och ”Myrsjöskolan” ligger i anslutning till arenan.
Anmälan via Eventor t.o.m. måndag 22 juni,
eller efteranmälan t.o.m. torsdag 25 juni. OBS! Tävlingen är inlagd som en etapptävling i Eventor, vilket betyder att du blir anmäld till alla tre dagarna. …
21 kommentarer (kommentera)
Jag jobbar eventuellt för sent för att hinna till träningen, men ska försöka komma till mötet.
/ Mattias
2008-05-19 kl 12:02
Är det OL-dojjan eller vanliga jympapjuck som gäller?
/ Fredrik
2008-05-19 kl 15:17
Ol-dojjan! Linjen går i skogen, kanske lite stig.
/ Oskar
2008-05-19 kl 15:27
Och det är någon som håller koll på grejerna under tiden om man kommer direkt från jobbet med datorn under armen?
/ Fredrik
2008-05-19 kl 15:36
Har du dator på jobbet?
/ Sofia
2008-05-19 kl 15:38
Nej, kulram …
/ Fredrik
2008-05-19 kl 15:41
Ja jag tänkte väl det.
/ Sofia
2008-05-19 kl 15:52
Bra fråga Fredrik. Förhoppningsvis hittar vi en A-lagare på torget som kan vakta våra saker
/ Oskar
2008-05-19 kl 16:21
Jag kan vakta grejorna. Måste vila inför onsdagen… typ
/ Joel B
2008-05-19 kl 19:06
Joel—> Är det du som lagt banan? Eller ställer du bara upp? Annars försöker jag hitta en lösning på mina grejer.
/ Fredrik
2008-05-19 kl 19:36
Joel är banläggare!
/ Oskar
2008-05-19 kl 20:56
Joel får vakta min dator också… Detta verkar vara ett återkommande problem för fler än mig. Kan vi inför en policy på klubbträningar att stackarn som la ut banan får vakta prylar om det inte finns låsmöjligheter?
/ Jakob Larsen
2008-05-19 kl 21:52
Ja, så brukar det vara. Alltså att den som lägger banan är där och hänger, om det nu inte är ställe med omkl rum och hänglås
/ Oskar
2008-05-20 kl 00:07
Glöm inte att ta med er era GPS:er så man kan i efterhand kolla hur nära strecket man sprang!
/ Oskar
2008-05-20 kl 09:53
Jag kan tyvärr inte komma i kväll men kommer nästa tisdag till spettorienteringen.
/ Aija
2008-05-20 kl 11:10
TC kommer troligtvis ligga på en bergsknalle bakom gymnasiet. Ring mig (070-7493666) om ni blir sena.
Förresten har jag satt ut kontrollerna. Ska bli intressant att se om någon hittar alla. Årsta är inte så lätt som man kan tro.
/ Joel B
2008-05-20 kl 12:17
Jag har fått feber :(
/ Peter H
2008-05-20 kl 13:00
Du skojar!! Kan det vara för att du träffar patienter hela tiden? Du har ju blivit mig!
/ Oskar
2008-05-20 kl 13:27
ta med platsfickor om ni har/vill ha. jag har inga, tyvärr
/ Joel B
2008-05-20 kl 14:39
jag har blivit förkyld igen så jag kommer inte ikväll utan satsar på grönan, men jag tror säkert att jag går med på vad som helst som ni bestämmer om jukola (bara det inte är att jag ska ta med mig 100 kg godis eller nåt, vilket iofs vore lite trevligt)- om jag nu ska med.
/ kattis
2008-05-20 kl 15:18
Om jag hinner hem innan träningen tar jag med mig ett gäng plastflickor
/ Oskar
2008-05-20 kl 15:26
Skriv en kommentar!