Nu börjar det dra ihop sig för sommarens vassaste arrangemang; Centrum Team Sprint! Därför kör vi denna torsdag ett planeringsmöte(direkt efter det härliga intervallpasset på Kristinebergs IP). Framför allt borde alla områdesansvariga dyka upp. Om ni inte vet vilka ni är så kommer här en lista:
Tävlingsledare: Frida Holmberg
Kartor/banläggning: Oskar Karlin
Sekretariat: Jakob Larsen
Direktanmälan: Mattias Henriksson
Mål/start/växel: Fredrik Holmström
TC/IP Skogen: Karin Fägerlind
Sponsorer/priser: Kristoffer Edshage
Marknadsföring/PR: Daniel Lennartsson
Marka: Aija Sadurkis
Speaker: Klas Bringert
Internet (hemsidan/anmälan): Oskar Karlin
Självklart är mötet öppet även för andra Centrumare! Se bara till att attenda er till höger!
Preliminärt ska vi diskutera vad vi står inom de olika områdena, specificera lite mer tydligt vem som är ansvarig för vad och vilka saker vi bör hjälpas åt med. Eftersom många ansvarsområden överlappar varandra är det bra att vi snackar ihop oss mellan grupperna! En enkel budget finns och den kommer förhoppningsvis kunna göras lite mer specifik.
Har du några åsikter om agendan (kanske nån viktig punkt vi inte får missa) eller om du är ansvarig för ett område men inte har möjlighet att deltaga (egentligen är den enda godtagbara alternativa aktiviteter att du fortfarande springer runt på IP för att träna inför 10mila) får du gärna maila fri.holmberg@gmail.com så tas dina punkter upp på torsdag!
Ok, springer också D35 utom tävlan. Blir jättebra.
Tack för förtydligandet, Oskar! Jag trodde att det var två. Men då springer vi väl båda utom tävlan.
Sista alternativet: ni hittade en till D35:a innan i söndags så att ni kunde bli tre i klassen.
Så antingen springer ni D21 eller Nybörjare. Eller motionsklass. Eller en D35-bana utom tävlan. Sådana är reglerna vilka kan tyckas vara konstiga men är vad som beslutades på årsmötet i år.
3 personer ska det vara i en klass för att den ska genomföras, annars stryks den och eventuella i klassen flyttas upp till en yngre åldersklass. Det gäller dock ej HD21, HD45 och HDNybörjare.
Arena
Etapp 1 ons 14 maj Gamla Stan
Etapp 2 ons 21 maj Ruddammen, Tekniska högskolan
Etapp 3 tis 27 maj Södra station
Kollektivtrafik
Ja.
Etapp 1 T-Gamla Stan,
Etapp 2 Hpl Tekniska högskolan,
Etapp 3 Södra station eller T-Medborgarplatsen, T-Mariatorget
Anmälan via Eventor senast ons 7 maj.
Torsdag-söndag innan tävlingsdagen samt även på arenan kl 17:00-19:00 på tävlingsdagen …
10 kommentarer (kommentera)
Kan tyvärr inte komma men hoppas på att kunna skicka mitt ombud.
/ Karin F
2010-04-15 kl 10:02
Jag kan tyvärr heller inte, ska jobba natt.
/ DanïeL
2010-04-15 kl 18:39
Tyvärr, är på teatern på torsdag, så jag kan inte komma. Ni lägger väl ut information efteråt? Markan behöver inte detaljplaneras ännu, men jag hoppas verkligen jag kan vara med på nästa möte.
/ Aija
2010-04-20 kl 14:31
hejhej ni som har ansvarsområden, kolla gärna på denna beställningfolder från IP skogen vad ni behöver och meddela mig!
/ Karin F
2010-04-20 kl 15:02
Är i Årebjörnen (och skejtar runt i folktomma pister för alla liftar stängde i förrgår) och kan inte komma.
/ Peter H
2010-04-20 kl 16:05
Är vi inte fler som kommer på mötet? Hur som helst ansluter jag efter träningen.
/ Oskar
2010-04-21 kl 23:52
Kan tyvärr inte ikväll, men Mattias representerar säkert direktanmälan med den äran.
/ Björn B
2010-04-22 kl 09:02
Har inget ansvarsområde. Dock ett förslag. Kikar förbi efter träningen.
/ tallhage
2010-04-22 kl 09:39
Eftersom vi inte blir fler på mötet (8 st) och de flesta av oss kommer direkt från träningen tänkte jag att jag slänger ihop en enklare soppa med bröd till så att vi får i oss nåt att äta förutom chips och pangare.
Är det många som tillkommer under dagen så kan den här planen ev. spricka då min lägenhet är liten och köksattiraljerna få, men jag räknar med att det löser sig…
/ Mette
2010-04-22 kl 10:26
Förslag!! :)
Soppa!! :)
/ Frida
2010-04-22 kl 17:40
Skriv en kommentar!