Hej du som under senaste åren gått med i klubben men som ännu inte skickat in ett foto på dig samt svar på frågorna. Gör det! Obs, du behöver inte klura i evigheter på frågorna eller gå till en fotograf för att få en bra bild, det viktiga är bara att det går att se vem du är och ungefär vad du gillar i övrigt! Bra va! Så maila info (snabel) centrumok.se!
mvh ordf
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(
29 juni – 4 juli
Läs mer på hemsidan: https://www.5daysitaly.com/
3 kommentarer (kommentera)
Kom igen Björn, Aija, Ulrika, Magnus, Pär, Anna, Niclas, Anna, Johan, Lars-Erik, Michael, Åsa, Gustav, Anton, Ellie, Jon, Marie, Jennie, Malin, Anna, Lars, Emelie, Johanna, Ina, Isabel, Stinne, Per, Magnus, Frej, Ida, Michael, Signe, Valter, Elias, Lisa, Elina, Felix, Elisabet, Per, Anders, Oliver, Per, Mikael, Ola, Petter, Patrik, Marite, Bodil, Bella, Mikael, Patrik, Anders, Hampus, Ingrid, Staffan, Mirjam, Jens, Markus, Svante, Sofia!
/ Oskar
2020-05-05 kl 09:49
Jag saknar medlemsnummer. Jag kan ta 285. Det verkar ledigt.
/ Ulrica Axelsson
2020-05-07 kl 17:02
Jag har inte heller nån sida!
/ Henny
2020-05-29 kl 15:56
Skriv en kommentar!