Klädkommittén har tänkt att sätta ihop en beställning av överdragsjackor från Noname nu i maj! Se ovan för modell. Även om man inte får tävla så är den bra att träna i, eller om man vill vara snygg på träningarna. Jackorna är unisex, så som dam kan man gå ned en storlek – dvs vill man ha Medium i damstorlek så brukar Small funka fint.
Klädansvarige Agnes har en Small hemma om någon vill prova. Large passar enligt uppgift ”alla”, men det beror ju helt klart på hur tight man vil ha den.
Mejla frågor eller din beställning senast 10/5 till centrumklader@gmail.com
Enligt Lalles reseinformation stänger ombordstigningen 16:10, och biljetterna hämtas ut av ledare 14:00-15:15. Så 15:45 är nog en bra senaste tid för övriga att samlas, men den som tar ansvar för biljetter bör helst vara där ändå tidigare. Någon?
Är det någon som reser på fredagen som kan tänka sig att hämta ut biljetterna till färjan? Färjan avgår 16.45, så vore nog bra om personen är på plats senast 15.45.
Är det möjligt att springa den här träningen tidigare i veckan? Kan skriva ut karta själv om det behövs!
Vi åker också till Helsingfors, men med Viking, så anländer tidigare samt i egen bil, så kommer gå lite fortare till TC.
Huva! Det här kommer bli en lång natts färd mot gryning.
Det är äntligen dags för Summer 3000 där vi springer 3000m på bana! Även i år springer vi INNAN några av oss drar iväg till Finland och Jukola. Hoppas så många som möjligt kan deltaga i och med detta.
Detta är ett ypperligt tillfälle att mäta formen på sig själv genom …
10 kommentarer (kommentera)
Snygg på stan, snygg på hemmakontoret, snygg i matbutiken – jackan funkar till alla tillfällen!
/ Linnea Börjars
2020-04-28 kl 08:41
Vad kostar den?
/ Larsbri
2020-04-28 kl 09:28
Bra reklam Linnea, stämmer!!
Lars: beror på hur många vi får ihop, men någonstans mellan 720-760 kronor brukar de gå på.
/ Agnes
2020-04-28 kl 12:09
Hur är det, det är inte samma som sist? Då var det Trimtex?
/ Oskar
2020-04-28 kl 21:53
Nej vi har haft noname-jackor sen typ 2018 eller när det nu var jag blev kommittén. :)
/ Agnes
2020-04-28 kl 22:08
Har jackmodellen något namn hos Noname så en kan kolla mått på storlekar?
/ Hannah
2020-04-29 kl 06:58
Den heter Running Jacket plus, se om du kan hitta mått – jag gjorde inte det så har mejlat noname!
/ Agnes
2020-04-29 kl 07:53
Finns det överdragsbyxor oxå?
/ Ulrica Axelsson
2020-05-07 kl 16:47
Ja och nej, noname har matchande överdragsbyxor som man kan köpa själv via deras hemsida eller återförsäljare. Men inget vi tar in till klubben.
/ Agnes
2020-05-07 kl 17:23
Jackorna är här nu!
/ Agnes
2020-07-04 kl 19:37
Skriv en kommentar!