Klädkommittén har tänkt att sätta ihop en beställning av överdragsjackor från Noname nu i maj! Se ovan för modell. Även om man inte får tävla så är den bra att träna i, eller om man vill vara snygg på träningarna. Jackorna är unisex, så som dam kan man gå ned en storlek – dvs vill man ha Medium i damstorlek så brukar Small funka fint.
Klädansvarige Agnes har en Small hemma om någon vill prova. Large passar enligt uppgift ”alla”, men det beror ju helt klart på hur tight man vil ha den.
Mejla frågor eller din beställning senast 10/5 till centrumklader@gmail.com
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(
Sen anmälan men jag tänkte dyka upp! Hoppas ok.
P.s. tog bara lite illa upp av förortsbetong men det bjuder vi på. Framförallt vill vi sjöstadsbor framhålla att vi är en del av Södermalms stadsdelsområde men där jobbar vi i motvind. Ingen tror på oss.
Obs att det något optimistiska uttalandet i veckobrevet om
”badmöjligheter” nog ska tas på egen risk…
Men finns intresse efter fika så kan vi såklart dra oss vidare till mer badvänliga vatten. Aldrig fel att packa badkläder.
Ester och Ågren - Har printat några extra så det går finfint!

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …
10 kommentarer (kommentera)
Snygg på stan, snygg på hemmakontoret, snygg i matbutiken – jackan funkar till alla tillfällen!
/ Linnea Börjars
2020-04-28 kl 08:41
Vad kostar den?
/ Larsbri
2020-04-28 kl 09:28
Bra reklam Linnea, stämmer!!
Lars: beror på hur många vi får ihop, men någonstans mellan 720-760 kronor brukar de gå på.
/ Agnes
2020-04-28 kl 12:09
Hur är det, det är inte samma som sist? Då var det Trimtex?
/ Oskar
2020-04-28 kl 21:53
Nej vi har haft noname-jackor sen typ 2018 eller när det nu var jag blev kommittén. :)
/ Agnes
2020-04-28 kl 22:08
Har jackmodellen något namn hos Noname så en kan kolla mått på storlekar?
/ Hannah
2020-04-29 kl 06:58
Den heter Running Jacket plus, se om du kan hitta mått – jag gjorde inte det så har mejlat noname!
/ Agnes
2020-04-29 kl 07:53
Finns det överdragsbyxor oxå?
/ Ulrica Axelsson
2020-05-07 kl 16:47
Ja och nej, noname har matchande överdragsbyxor som man kan köpa själv via deras hemsida eller återförsäljare. Men inget vi tar in till klubben.
/ Agnes
2020-05-07 kl 17:23
Jackorna är här nu!
/ Agnes
2020-07-04 kl 19:37
Skriv en kommentar!