Det kommer bli orienterning där man springer
tillsammans några stycken, ev. par beroende på hur
många som kommer.
Den som springer först bestämmer vägval och berättar
för de andra hur de kommer spring till kontrollen.
Man turas om mellan kontrollerna.
Alla som har Naturpasset kartor över Hellasgården ta med.
Ju fler kartor desto bättre.
Samling kl:18.00 vid Hellasgården.
Det finns dusch möjligheter, kostar 50:-
1st
Jippi! Fick plats.
Oh my, vi behöver fler backintervaller nästa vår!!
På delar av det avlysta området gick medel- och stafett-VM 2013. Så det är alltså en riktigt högoktanig terränglåda!
Länk till karta på woc-medel
Tack Karin, jag skriver upp dig!

Fjällorientering + 3-dagars.
Idrefjällveckan 2026 inleds söndagen den 21 juni med en nationell tävling i långdistansorientering på Himmelsfjäll (Hemmeråsen) och vi fortsätter sedan på måndag den 22 juni med den första etappen av Idrefjällveckans 3-dagars där vi erbjuder alla deltagare en extraordinär orienteringsutmaning i samma terräng som användes under World Cup …
6 kommentarer (kommentera)
Jag har ett naturpass som jag tar med mig. Nån som ska cykla ut?
/ Mette P
2008-08-04 kl 08:49
Jag hade tänkt det, men får se om jag hinner få tillbaka min cykel från verkstaden….
/ Soso
2008-08-04 kl 16:58
Har mellanlandat i stan ser att ni tränar på. Kommer springa Vasa staffeten till helgen med familjen.Och nästa blir det middnattsloppet. Men efter det blir det 100% satsning på OL. Ha en fortsatt trevlig sommar. Snart är det DM så träna på. Mvh
/ Jonas
2008-08-05 kl 08:59
Sorry, måste banga. Min förkylning är envis som synden. Jag vet inte vad jag ska göra, den ger sig inte!!!
/ Karin F
2008-08-05 kl 10:22
Prova granatäpple! Min kollega tipsade mig för något år sedan. Sedan dess har jag ätit ett i veckan, och inte varit förkyld en enda gång. Inte han heller.
/ Mattias
2008-08-05 kl 13:51
Mattias> tack för tipset, det låter väldigt hippie, men jag är beredd att pröva vad som helst :S
/ Karin F
2008-08-05 kl 16:29
Skriv en kommentar!