Möte för hela gruppen. Vi kommer gå igenom organisationen mer systematiskt och se till att vi inte glömt något viktigt. En tidsplan för varje grupp skall det bli också.
Alltså gröna husen strax åt vänster när ni kommer upp ur t-banan. Ni som känner er manade att diskutera banlängder/klasser kan komma vid sex istället.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(
Sen anmälan men jag tänkte dyka upp! Hoppas ok.
P.s. tog bara lite illa upp av förortsbetong men det bjuder vi på. Framförallt vill vi sjöstadsbor framhålla att vi är en del av Södermalms stadsdelsområde men där jobbar vi i motvind. Ingen tror på oss.
Obs att det något optimistiska uttalandet i veckobrevet om
”badmöjligheter” nog ska tas på egen risk…
Men finns intresse efter fika så kan vi såklart dra oss vidare till mer badvänliga vatten. Aldrig fel att packa badkläder.
Ester och Ågren - Har printat några extra så det går finfint!

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …
18 kommentarer (kommentera)
Glöm inte att boka in detta möte, alla ni som är ansvariga! Vi var på kurs igår och har lite mer kött på benen nu. Mer info kommer snart på mailen!
/ Jakob C
2008-11-26 kl 10:14
Kan ev. vara med, blir dock sen. Ska tillbringa dagen i Tranås och om tåget är i tid ankommer jag Sthlm C 18.40. I Sumpan tidigast 19.03…
/ Klas Bringert
2008-11-27 kl 00:19
jag kommer o representerar sponsringsgruppen.
/ Josefina
2008-11-30 kl 20:32
jag blir nog lite sen
/ Mia
2008-12-01 kl 10:27
Jag kan inte komma denna gång, har sedan länge ett annat möte som inte går att ändra.
/ Aija
2008-12-02 kl 12:58
Jag tyvärr inte komma, har en födelsedags present som ska användas!!
/ Soso
2008-12-02 kl 13:03
Ni kommer väl ihåg att maila över alla uppdateringar till budgeten!
kassoren@centrumok.se
/ Lotta
2008-12-02 kl 14:47
var är mötet?
/ Josefina
2008-12-02 kl 17:36
UNIVERSITETET! Welcome everybody!
/ Oskar
2008-12-03 kl 10:45
Gött jag kommer vid 6, skall hämta ett gäng SI-enh idag också, så nu kan vi börja leka med dem. SI på träningarna i vinter kanske!
Skall försöka hitta bra statistik på ungdomarna också så vi kan fixa några bra klasser.
/ Jakob C
2008-12-03 kl 10:48
Jag kommer också vid 18!
/ Fredrik
2008-12-03 kl 11:33
Jag kommer 18:45, skönt att slippa åka till sumpan.
/ Lotta
2008-12-03 kl 12:18
Jag har fått förhinder, men Karin kommer att vara där och representera TC-gruppen.
/ Kristoffer
2008-12-03 kl 14:55
Ja kommer tyvärr sent, typ 19.
Ankommer centralen 18.40 (om mina SJ-kollegor, Banverket och X2000-verkstan har en bra dag ;o).
/Klasse – kanske nån form av info/pressansvarig i samband med tävlingen…
/ bringert
2008-12-03 kl 15:26
Alla inom tågväsendet gjorde sitt jobb utom jag, satt å fikade i lugn å ro på Linköping C, packade ihop mig när utropet inför avgång kom och gick i lugn å ro till spåret. Sen när ja drog i handtaget på tåget rullade det snällt iväg precis i tid 16.58…
Kommer inte va framme förrän 19.20 på Sthlm C och uteblir därför tyvärr från kvällens möte. Ber om ursäkt för detta. Som straff får jag väl lov att tacka ja oavsett vilken uppgift som åläggs mig.
Ber om ursäkt för min dekadens och dåliga SJ-/Centrumanda!
/ bringert
2008-12-03 kl 17:28
Den grupp som känner sig underrepresenterad får gärna adoptera mig, jag antar att det inte sitter ivägen med fler inblandade (om det gör det så skall ju inte jag vara den som tränger mig på(:))
(Det där var inte en smiley med come-over och dubbelhaka utan en smiley inom parantes)
/ bjornbangtsson
2008-12-03 kl 17:56
Det är lugnt Bringert, du har blivit deltagarseviceansvarig, kommer ett mail med mer info. Det handlar mest om information.
Björn: Du behövs absolut, alla kommer att behövas! Om du kan tänka dig att hjälpa till innan tävlingen skall jag fundera på vilka som behöver mest avlastning i sin grupp.
/ Jakob C
2008-12-03 kl 23:05
Björn! Vore tacksam om du vill bli adopterad till min grupp, direktanmälan! Kan du kontakta mig på gustafsson_monica@comhem.se
/ Monica
2008-12-18 kl 09:00
Skriv en kommentar!