Den här söndagen tar vi det lugnt och långt. Det blir en lättare motionsbana i kortare och längre version med utsatta skärmar och för de som vill springa långt blir det OL-långpanna i patrull (2-3 pers) med stora kontrollpunkter, dock inga skärmar. Det kan vara ett bra tillfälle för långlöpande nybörjare att slå sig ihop med en orienteringssäker klubbkamrat och ge sig ut på ett längre skogsäventyr.
Förslag på gemensam resväg:
10:15 – 10:32 tunnelbanans gröna linje 17 från T-Centralen mot Skarpnäck. Kliv av vid Bagarmossen. Sedan promenad till Brotorpsstugan.
Ansvarig: Lena
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(

Samling
Myrsjö idrottsplats, Mensättravägen 42, Saltsjö-Boo: 59.33161, 18.26929.
Kommunikationer
Tävlingsarenan nås enklast med buss, hållplatserna ”Korset” och ”Myrsjöskolan” ligger i anslutning till arenan.
Anmälan via Eventor t.o.m. måndag 22 juni,
eller efteranmälan t.o.m. torsdag 25 juni. OBS! Tävlingen är inlagd som en etapptävling i Eventor, vilket betyder att du blir anmäld till alla tre dagarna. …
6 kommentarer (kommentera)
Den här träningen passar finfint för alla nybörjare och motionärer. Jag bjuder på spännande stegringsbana, där svårigheten ökar lite för varje kontroll. Nära och bekvämt också.
/ Lena Ö
2010-10-25 kl 20:30
Lena,
Vi kommer löpandes från Norr och beräknar passera stugan kl 10.30-11 sedan ner till flaten för att vända upp, tar en 3-4 tim OL-Rogaining. Finns det nån karta kvar så kan vi ta en tur men räkna inte med oss om vi missar tiden s.a.s. Dyker vi upp lämpligt så vore det kul att köra din bana som plus.
/ pete
2010-10-29 kl 14:24
Lena, både jag och Karin kommer och springer en sväng!
/ Jakob L
2010-10-30 kl 12:48
Peter; jag kan lämna kartor åt er utanför om jag också sticker ut.
/ Lena Ö
2010-10-30 kl 18:08
Nu med länk till vägbeskrivning. Jag väntar på er vid stugan.
/ Lena Ö
2010-10-30 kl 18:09
tack för träningen idag lena!
/ a.w.e.
2010-11-01 kl 00:27
Skriv en kommentar!