Treminutare.
Ansvarig: Jerk Rönnols
Kvällen bjuder på de lika älskade som hatade treminutersintervallerna.
Tre minuter löps i full fart, varefter vi vilar i en minut. Detta upprepas åtta gånger. 3-1*8, alltså.
Innan intervallerna drar igång värmer vi upp ordentligt och kör några löpskolningsövningar.
1st
Jippi! Fick plats.
Oh my, vi behöver fler backintervaller nästa vår!!
På delar av det avlysta området gick medel- och stafett-VM 2013. Så det är alltså en riktigt högoktanig terränglåda!
Länk till karta på woc-medel
Tack Karin, jag skriver upp dig!

Fjällorientering + 3-dagars.
Idrefjällveckan 2026 inleds söndagen den 21 juni med en nationell tävling i långdistansorientering på Himmelsfjäll (Hemmeråsen) och vi fortsätter sedan på måndag den 22 juni med den första etappen av Idrefjällveckans 3-dagars där vi erbjuder alla deltagare en extraordinär orienteringsutmaning i samma terräng som användes under World Cup …
16 kommentarer (kommentera)
Nähäpp måste avanmäla. Hinner inte!
/ Kattis S
2010-10-21 kl 14:29
Samma här tyvärr. Min kropp är i upplösningstillstånd efter måndagens kroppsförstörning och gårdagens vansinne.
/ Oskar
2010-10-21 kl 14:42
Det var tråkiga nyheter!
Jag hoppas du tar detta som en sporre till att jympa mer iställetför mindre, Oskar. Power to the people!
/ jerk
2010-10-21 kl 14:55
Oskar, jag tror du glömde handduken idag igen. Vi som kommer får se till att göra ett lika fokuserat pass som förra torsdagen!
/ Henrik
2010-10-21 kl 15:12
Jerk, gympapasset är för tillfället den viktigaste träningen av all min träning. SJUKT BRA. Men också sjukt jobbigt. Precis som det ska vara.
Henrik, håll fanan högt ikväll. Visa vad fokus är!
/ Oskar
2010-10-21 kl 16:37
Jag kommer med provkollektionen från Vavrys
/ tallhage
2010-10-21 kl 16:46
Shit Jerk vad gjorde du med stackars Oskar i måndags egentligen
/ tallhage
2010-10-21 kl 16:47
Fan, jag måste också avanmäla mig. Min stäckning från gårdagskvällen är inte bra. Får bli gymmet istället.
/ Kristoffer
2010-10-21 kl 17:09
Och överdrag från Trimtex
/ tallhage
2010-10-21 kl 17:34
Men åh det här ville man inte missa! /kvar på jobbet
/ Oskar
2010-10-21 kl 18:22
Yo, en fråga för närvaron, var närvaron och närvarolistan identisk?
/ Oskar
2010-10-21 kl 22:05
Jag gjorde sällskap på tunnelbanan hem. Det måste ju räknas?!
/ Kattis S
2010-10-21 kl 22:09
Jao, det stämmer.
Inget sällskap på cykelsadeln, dock.
/ jerk
2010-10-21 kl 22:15
Blev det här det sista snöfria passet på ett halvår?
/ jerk
2010-10-22 kl 13:07
Man kan alltid hoppas!
/ tallhage
2010-10-22 kl 14:01
NEJ!
/ Björn B
2010-10-22 kl 15:09
Skriv en kommentar!