
Ansvarig: Jerk Rönnols
Sista passet inför 10-mila tar vi det lugnt och lullar omkring i Kärrtorpsskogen.
Packlista finns nu!!
Samling under taket vid röda biljettkiosken
Jag står i ett tält mitt emot rugby-planen
Fan nu lugnar det ändå ner sig lite…
Anlände precis till Gubbängen med tuben men alltså det öser ner för mycket. Och enligt radarn ska det vara lika intensivt under den närmaste timmen så jag vänder nog hemåt igen, tänker att jag sparar regnorientering till Jukola.

Årets upplaga av Jukola går av stapeln i Kotka, en kuststad cirka 1 h 45 min öster om Helsingfors. Arenaområdet ser ut att bli betydligt mer naturskönt än 2025 års grusupplag – det här vill ni inte missa! Anmälan till oss stänger den 5 maj.
Venla lag 1
1. 7.8 …
9 kommentarer (kommentera)
Kärrtorp har blivit hemmaplan för mig =)
Om man beställt ett par korta tights, kan man hämta ut dem på torsdag då (jag hittar inget om klädbeställningen på hemsidan men har för mig att det var utlovad leverens innan tiomila)?
/ Tobias
2011-04-25 kl 14:44
Leveransen kommer förmodligen på onsdag men jag skriver tenta på torsdag kväll så den utlovade leveransen innan 10mila får ses som att den sker innan damernas start på 10mila.
/ tallhage
2011-04-25 kl 15:43
Vafan, är jag ansvarig? Oansvarigt gjort av mig att ta mig an den här. Någon som är sugen?
/ tallhage
2011-04-25 kl 15:44
Tallis vet du hur jag kan få min röda centrum mössa
/ Pär H
2011-04-25 kl 17:39
@Pär: jag kan ta med den på lördag?
/ tallhage
2011-04-25 kl 21:22
Kanon tallis ses där
/ Pär H
2011-04-25 kl 22:17
Kan tyvärr inte komma denna gång heller! Nästa:) /Lova
/ Lovisa Bergstrand
2011-04-27 kl 18:44
Vi kommer att dela omklädningsrum med orienterare från Enskede i kväll, så om ni kommer tidigt och inte känner igen the onespoons behöver ni inte vara rädda.
/ jerk
2011-04-28 kl 17:01
Sent jobb och begynnande förkylning =(
Hoppas jag kan komma på nån träning innan sommaruppehållet iallafall…
/ Tobias
2011-04-28 kl 19:19
Skriv en kommentar!