
Ansvarig: Jerk Rönnols
Sista passet inför 10-mila tar vi det lugnt och lullar omkring i Kärrtorpsskogen.
Jag tar inte med mig själv, men Vera, 34 år!
Jag tar med Stina! Också 9 år.
Under O-ringenveckan eller redan nu?
Oh no Anton! Hoppas du kan vara med denna vecka, också!
Plockar med mig Juno 9 år

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …
9 kommentarer (kommentera)
Kärrtorp har blivit hemmaplan för mig =)
Om man beställt ett par korta tights, kan man hämta ut dem på torsdag då (jag hittar inget om klädbeställningen på hemsidan men har för mig att det var utlovad leverens innan tiomila)?
/ Tobias
2011-04-25 kl 14:44
Leveransen kommer förmodligen på onsdag men jag skriver tenta på torsdag kväll så den utlovade leveransen innan 10mila får ses som att den sker innan damernas start på 10mila.
/ tallhage
2011-04-25 kl 15:43
Vafan, är jag ansvarig? Oansvarigt gjort av mig att ta mig an den här. Någon som är sugen?
/ tallhage
2011-04-25 kl 15:44
Tallis vet du hur jag kan få min röda centrum mössa
/ Pär H
2011-04-25 kl 17:39
@Pär: jag kan ta med den på lördag?
/ tallhage
2011-04-25 kl 21:22
Kanon tallis ses där
/ Pär H
2011-04-25 kl 22:17
Kan tyvärr inte komma denna gång heller! Nästa:) /Lova
/ Lovisa Bergstrand
2011-04-27 kl 18:44
Vi kommer att dela omklädningsrum med orienterare från Enskede i kväll, så om ni kommer tidigt och inte känner igen the onespoons behöver ni inte vara rädda.
/ jerk
2011-04-28 kl 17:01
Sent jobb och begynnande förkylning =(
Hoppas jag kan komma på nån träning innan sommaruppehållet iallafall…
/ Tobias
2011-04-28 kl 19:19
Skriv en kommentar!