Samling vid Sjöstugan, Lill-jansskogen. Ingen parkering ordnas. Närmaste tunnelbana Universitetet.
Banor:
Bana A: 8,2 km
Bana B: 5,6 km
Bana C: 3,4 km
Bana D: 2,8 km
Sportident på samtliga kontroller. Ett fåtal brickor finns att hyra till en kostnad av 25 kr.
Ej återlämnad bricka debiteras 300 kr.
Startavgift 40 kr. Start mellan 16-19, målet stänger 20.30
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(
Sen anmälan men jag tänkte dyka upp! Hoppas ok.
P.s. tog bara lite illa upp av förortsbetong men det bjuder vi på. Framförallt vill vi sjöstadsbor framhålla att vi är en del av Södermalms stadsdelsområde men där jobbar vi i motvind. Ingen tror på oss.
Obs att det något optimistiska uttalandet i veckobrevet om
”badmöjligheter” nog ska tas på egen risk…
Men finns intresse efter fika så kan vi såklart dra oss vidare till mer badvänliga vatten. Aldrig fel att packa badkläder.
Ester och Ågren - Har printat några extra så det går finfint!

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …
24 kommentarer (kommentera)
vet man var/när/hur det här är? försökte googla men det gick inte så bra. :(
/ Josefina
2010-06-28 kl 11:15
Nu vet man…
/ Fredrik
2010-06-28 kl 11:20
tack!
/ Josefina
2010-06-28 kl 11:34
Och om Freddan inte fixat så är det luffarligan.se, klicka på sommarserien.
/ Oskar
2010-06-28 kl 14:00
får besök så kanske kommer förbi med en kompis och tar en promenad runt!
/ Kattis S
2010-06-28 kl 14:12
nån som har en aning om hur lång tid det kan ta att gå fr Uni o om det är en bra bad/simplats där… och när ska alla andra åka dit? många frågor…
/ Josefina
2010-06-28 kl 16:57
Superfin strand! Det går buss från Uni upp till Lappis om du är så himla lat.
/ Oskar
2010-06-28 kl 17:13
Du ska inte imorn Ocke eller? I annat fall får jag väl klara mig utan mobil till 3-kvällars nästa vecka, för då ska du väl?
/ Falken
2010-06-28 kl 21:36
Falken, min stortå är fortfarande paj och min hälsa likaså. Tveksam till start på trekvällars.
Kanske bättre om du ringer så kan vi ses och ta en öl och byta laddare.
/ Oskar
2010-06-28 kl 21:54
Lat? Allvarligt…
/ Josefina
2010-06-28 kl 22:16
Jag är lite inne på att cykla dit, nån som vill hänka? Med tanke på vädret så känns det som att lite senare start är att föredra, typ nån gång efter 18.
Bad är ju givet!!!
/ Mette
2010-06-29 kl 08:11
Ocke, det låter som en bra plan. Jag hör av mig.
/ Falken
2010-06-29 kl 08:19
Mette, vafan har du blivit frisk??
/ Oskar
2010-06-29 kl 10:41
Jag kommer på cykel!
/ Soso
2010-06-29 kl 10:52
Japp, finns ingen anledning att gå och dra runt på en gammal förkylning. :-) En veckas vila med förhöjt spritintag under den senare hälften verkar vara ett vinnande koncept!
Cyklar med Soffan.
/ Mette
2010-06-29 kl 13:26
Jag vill också vara frisk. Det kanske är för att jag låg däckad i förkylning hela helgen och inte söp alls som jag fortfarande är sjuk. Det blir nog inget Jukola nästa år. Det var för mycket för lilla mig. Inte värt det.
/ Lena
2010-06-29 kl 14:04
Nobina firar anbudsvinst i Malmö med att bjuda på tårta idag. Jag är inne på min andra bit, så idag har jag extra mycket energi att springa fort.
/ Mattias
2010-06-29 kl 15:03
Grattis Malmö! 60 nya stadsbussar!
/ Falken
2010-06-29 kl 15:17
Hurra!!! Och när kommer Dressmann?
/ Oskar
2010-06-29 kl 15:54
Om inte den här förkylningen ger sig snart måste jag ju ta livet av mig… Har inte råd att missa mkt mer nu
/ tallhage
2010-06-29 kl 18:19
Hur gick det idag då?
/ Oskar
2010-06-29 kl 21:23
nja. jag gick runt som vanligt. stannade varannan meter för att kolla att jag inte kommit ur rutt. så tiden var ju inte så bra men bommarna var å andra sidan inte så jättestora…
/ Falken
2010-06-29 kl 21:50
Jag är ju inte riktigt frisk…..hint oskar… så jag tog det mkt lugnt, betong på mkt och det var ganska trevligt.
/ Soso
2010-06-29 kl 22:07
Jag glömde för första gången i världshistorien helt bort en kontroll. Inte förrän jag motläste kodsiffrorna vid utstämplingen i insåg jag varför jag inte var godkänd.
/ Mattias
2010-06-29 kl 22:33
Skriv en kommentar!