OK Södertörn arrangerar vid sin mysiga klubbstuga på Farstanäset.
Tid & plats: Söndag 20 februari kl 10-12 vid OK Södertörns klubbstuga, Farstanäset, se karta.
Kollektiv resväg: Samåk eller åk kommunalt då det är begränsat med P-platser. Tunnelbana till Farsta Centrum och gångavstånd cirka 1,5 km. Eller ta buss antingen till hållplats Farstanäsvägen eller till hpl Svartviksvägen. Två förslag på resealternativ:
Förslag 1
09:18 – 09:39 tunnelbanans gröna linje 18 från T-Centralen mot Farsta strand. Kliv av vid Farsta. 09:45 – ca 09:52 buss 185H från Farsta centrum mot Farsta centrum. Kliv av vid Farstanäsvägen. Gå över gångbron söderut 5-10 min till Farstanäset.
Förslag 2
09:48 – 10:11 tunnelbanans gröna linje 18 från T-Centralen mot Farsta strand. Kliv av vid Farsta strand.
10:19 – ca 10:23 buss 742 från Farsta strand mot Huddinge sjukhus. Kliv av vid Svartviksvägen.
Gå 5-10 min norrut till Farstanäset, se kartan.
Övrig info: Startavgift 50 kr för karta, omklädning och dusch. Sportident vid start och mål. Ett fåtal pinnar finns att hyra för 25 kr. Farstanäsets servering är öppen.
Länk: Vinterserien
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(
29 juni – 4 juli
Läs mer på hemsidan: https://www.5daysitaly.com/
3 kommentarer (kommentera)
Det var inte månag anmälda här. Jag dyker högst troligt upp.
/ thufvan
2011-02-18 kl 16:53
Nä, jag blev visst kvar hemma. Men vackert ute. Synd på så fin snöpulsning.
/ Lena Ö
2011-02-20 kl 11:15
Du missade inget spektakulärt. Stiftstämpling. Det kändes lite jobbigt idag.
/ Kristoffer
2011-02-20 kl 14:02
Skriv en kommentar!