Den 18 januari hade vi ett första möte för att börja planera inför Centrum Team Sprint som i år går av stapeln den 11e maj på KTH-området. Vill ni läsa om vad som beslutades på mötet och hålla er uppdaterade på vad som händer just nu så kan ni läsa om det i stora planeringstråden på forumet
Skulle ni vara intresserade av att delta i någon av gruppernas arbete så får ni gärna höra av er till de ansvariga för respektive grupp. Annars kommer ni säkert få ett samtal senare i vår av Falken som kommer jaga på er att komma och jobba på att göra detta till den bästa teamsprinten hittills!
Haha. Vi hänger på puben nu! Hoppas alla kommer efter uträttat värv!
När Wirströms pub stänger kan man fortsätta på Wirströms järn & färg på Folkungagatan, där de har lite starkare grejer.
Ok, springer också D35 utom tävlan. Blir jättebra.
Tack för förtydligandet, Oskar! Jag trodde att det var två. Men då springer vi väl båda utom tävlan.
Sista alternativet: ni hittade en till D35:a innan i söndags så att ni kunde bli tre i klassen.
Arena
Etapp 1 ons 14 maj Gamla Stan
Etapp 2 ons 21 maj Ruddammen, Tekniska högskolan
Etapp 3 tis 27 maj Södra station
Kollektivtrafik
Ja.
Etapp 1 T-Gamla Stan,
Etapp 2 Hpl Tekniska högskolan,
Etapp 3 Södra station eller T-Medborgarplatsen, T-Mariatorget
Anmälan via Eventor senast ons 7 maj.
Torsdag-söndag innan tävlingsdagen samt även på arenan kl 17:00-19:00 på tävlingsdagen …
20 kommentarer (kommentera)
Bump
/ tallhage
2011-12-06 kl 23:10
Jag har hört att Karin gärna talar med kommunen om tillstånd.
/ Stig
2011-12-07 kl 15:53
Kom igen nu, alla måste komma!
/ tallhage
2012-01-16 kl 16:43
Var mer exakt vid Kornhamstorg?
/ Aija
2012-01-16 kl 20:12
inte kornhamns, kungsholmstorg 16 är det.
/ Karin F
2012-01-16 kl 21:34
Håller med Tallis, vi vill ha med fler folk på detta möte! Det finns stort behov av ansvariga för många olika funktioner, och vi vill ha in nya personer på centrala roller för att sprida kunskapen om arrangemang. Exempel på några olika roller (jag vet inte om några kanske redan är paxade men bara så ni får en känsla):
* Sektrteriatsfunktion (datorer…)
* Speaker
* Marka
* PR och markandsföring/informaitonsspridning
* Sponsring
* Banritning
* Kontrolluthängning
* Personalansvarig
etc, etc.
I år har vi det perfekta datumet för tävlingen så det kommer bli mycket folk!
Mvh Jakob
/ Jakob L
2012-01-17 kl 09:33
Och du som är ny i klubben eller ny orienterarer, självklart finns det saker för dig också! Här kan du lära allt om hur ett OL arrangemang fungerar.
/ Jakob L
2012-01-17 kl 09:36
Inte helt säker på att jag kan vara med 11 maj, men jag kan i alla fall dra i saker innan dess, tex PR/info eller vad som behövs.
/ Camilla
2012-01-17 kl 17:19
Jag är osäker på om jag kan komma på mötet, särskilt till kl. 18, men hjälper gärna till. Jag har möjligen en viss, men odokumenterad, förmåga vad gäller logistik. Kan annars vara assisterande något eller vanlig hantlangare.
/ anlav
2012-01-17 kl 22:57
Idag kör vi och jag har förhoppningen att kunna hitta ansvariga för delområdena under mötets gång. Alla som kan borde komma och se till att vi får en bra uppstart som lägger grunden till ett fantastiskt arrangemang!
/ tallhage
2012-01-18 kl 09:11
Jag kan inte komma på mötet och är högst osäker på att jag kommer att kunna hjälpa till på själva tävlingsdagen.
Till den som ska ansvara för kontrollutsättning & inplockning har jag lite tips som jag kan maila över.
/ DanïeL
2012-01-18 kl 14:36
Äre nån som ska ha käk? Kanske nåt annat än indiskt denna gång?
/ Falken
2012-01-18 kl 15:14
Indiskt!!!!!!
/ Oskar
2012-01-18 kl 15:15
Jag kanske kommer men lite senare, har ett möte tidigare. Ringer om jag hinner i så fall.
/ Sofia
2012-01-18 kl 15:19
Något annat än indiskt helst. Kommer ha tight med tid. Någon som har lust att hämta upp käk?
/ tallhage
2012-01-18 kl 15:53
Jag och Kattis beställer härifrån: http://www.thekingofthai.com/
/ tallhage
2012-01-18 kl 16:02
Äsch, jag kör min gamla indier ändå tror jag!!
/ Oskar
2012-01-18 kl 16:03
Finns det ingen mexare i området? Eller några dumplings? Thai åt jag i helgen.
/ Falken
2012-01-18 kl 16:12
Är det rätt tolkat att man tar med mat om man vill äta under mötet? Ungefär hur länge är det tänkt att mötet ska hålla på?
/ Camilla
2012-01-18 kl 16:35
Jag kan vara med och vara funkis, kan nog jobba in en fredag!
/ lisen
2012-03-26 kl 10:24
Skriv en kommentar!