
Eftersom finnpajsarna ALLTID väljer det värsta vägvalet, genom träsk och över berg samt stup behöver vi redan nu sätta in åtgärder för att toppa formen inför Jukola 2009!
Vi kör det efterlängtade fysjympapasset på Stora Essingen ikväll, med efterföljande bildvisning från Jukola hemma hos mig (det kommer inte att bli 10 000 familjebilder, utan ett litet nedbantat bildspel …). Passet kommer som vanligt att bestå av en samling övningar för att främst stärka bål samt benmuskulatur.
Det är det vanliga som gäller. ALLA kan vara med på detta pass oavsett styrka och kondition!
Dam samt Herrduschar finns att använda på Essinge IP. Värdesaker kan ni låsa in hos mig, jag bor 100 meter från IP.
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(

Samling
Myrsjö idrottsplats, Mensättravägen 42, Saltsjö-Boo: 59.33161, 18.26929.
Kommunikationer
Tävlingsarenan nås enklast med buss, hållplatserna ”Korset” och ”Myrsjöskolan” ligger i anslutning till arenan.
Anmälan via Eventor t.o.m. måndag 22 juni,
eller efteranmälan t.o.m. torsdag 25 juni. OBS! Tävlingen är inlagd som en etapptävling i Eventor, vilket betyder att du blir anmäld till alla tre dagarna. …
10 kommentarer (kommentera)
Gött!
/ soso
2008-06-16 kl 16:15
Äntligen. :) Vilken bro ska vi flytta på?
/ Josefina
2008-06-16 kl 17:46
Tenkte være smart og skippa jympalainen siden jeg har ont i halsinen.
Men hvor lenge skal dere trene? Om man kan komme for å se på bilder endå..
/ anne
2008-06-18 kl 17:28
Kommer det någon som inte fick sin karta över hela tävlingen med alla kontroller när vi lämnade båten i måndags? Jag har tre sådana, säg till så tar jag med.
/ Mattias
2008-06-18 kl 20:35
Jag kommer om jag hinner hem från hämtning av dotter på ridläger.
/ Jonas Nylund
2008-06-18 kl 21:23
Anne–> Vi kör vid fotbollsplanen på Stora Essingen och är nog klara runt 19.30. Så kom dit då!
/ Fredrik
2008-06-18 kl 22:49
Jag har hört rykten om riktiga omklädningsrum idag!!
/ Oskar
2008-06-19 kl 10:20
Stämmer!
Duschar finns i alla fall. Det är lite oklart om vi kan ha våra grejer där under hela passet. Men annars lägger vi dom hos mig som bor bredvid!
/ Fredrik
2008-06-19 kl 10:23
Är det så att det här stället är det nya Rålis?
/ Oskar
2008-06-19 kl 15:48
Aj aj aj… idag slog träningsvärken till!
/ Mattias
2008-06-21 kl 11:56
Skriv en kommentar!