Nu sätter vi barnen i Centrum! Med start i maj blir det orientering för barn fyra lördagar före sommaren. Datumen är 14/5, 21/5, 4/6 och 11/6.
Tiden är kl 10 lördag förmiddag och platserna är inte bestämda men det blir centralt och med möjlighet att ta sig dit med kollektivtrafik.
I första hand för barn födda runt -15 och -16 men om fler åldersgrupper är intresserade skulle det kunna bli fler grupper framöver. Alla barn som är intresserade är naturligtvis välkomna oavsett!
Inför hösten utvärderar vi och ser hur vi fortsätter på bästa sätt.
Vill du anmäla dig och ditt barn? Har du frågor?
Mejla jonas.k.lindholm snabel gmail.com eller
axelanden snabel gmail.com.
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(
29 juni – 4 juli
Läs mer på hemsidan: https://www.5daysitaly.com/
9 kommentarer (kommentera)
Hurra hälsar Stina!
/ Camilla
2022-04-22 kl 11:47
Vad spännande!
/ Gro
2022-04-22 kl 13:08
Henry är född 18 och löpstark. Lite tidigt för deltagande?
/ Gustaf Gerge
2022-04-23 kl 09:21
Det är aldrig för tidigt att bli indoktrinerad i orienteringens underbara värld. Klart Henry ska med!
/ jonaslindholm
2022-04-24 kl 13:30
Hoppas ni fortsätter med barngrupper. Vi har en dotter född 18 som vi tror skulle vilja börja, dock inte nu i vår. Men ska hålla utkik nästa år.
/ Karin
2022-05-07 kl 20:07
Vad kul! Ulf är taggad
/ Stuart
2022-05-09 kl 11:36
Karin>> Målet är att forma en verksamhet som kan ta hand om våra barn och ungdomar på lång sikt, så förhoppningsvis hittar vi ett bra upplägg genom att pröva oss fram. All info kommer finnas tillgänglig här på hemsidan.
/ jonaslindholm
2022-05-10 kl 08:49
Heja Jonas och Axel!
Carl född 15 och även storasyster född 12 vill vara med.
Härligt initiativ
/ pete
2022-05-11 kl 20:51
Kul! Alde född 19 är säkert pepp på att delta i nån form i höst :)
/ Elin
2022-05-23 kl 16:09
Skriv en kommentar!