
Denna dag är det Fettisdagen och då blir det givetvis semlor!
Men innan vi får sätta tänderna i dessa så väntar en lagom lång natt-sprint, som passar såväl veteraner som nybörjare.
Anmäl dej senast söndag, annars riskerar du att bli utan semla och karta. Meddela om du vill ha något annat än en vanlig semla (vegan, glutenfri, …).
Medtag löparskor, pannlampa, kompass, plastficka (A4).
Omklädning
I omklädningsrummet går det att låsa in sin väska samt duscha efteråt. Det är gemensamt omklädningsrum och duschar för damer och herrar.
Nummer till vaktmästare: 0739219068
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(
29 juni – 4 juli
Läs mer på hemsidan: https://www.5daysitaly.com/
22 kommentarer (kommentera)
Blir det semmelrejv?
/ Oskar
2026-02-09 kl 22:22
Givetvis blir det semlor! Och natt-sprint!
/ Per-Anders
2026-02-11 kl 17:15
Både nattsprint och semlor på en helt vanlig tisdagsträning? Detta måste alla komma på!
/ Henning Sköldvall
2026-02-11 kl 17:20
Det krockar ju lite med tredje åket i tvåmansbob på OS, men man får ju prioritera lite. Jag kommer.
/ Annica Sundeby
2026-02-11 kl 18:07
Hahaha, du får skaffa ett skido-kartställ och ha en ipad på det?!
/ Oskar
2026-02-12 kl 17:01
Vad för typ av skor rekommenderas? Blir det skog eller väg? :)
/ Klara Alm
2026-02-12 kl 17:46
Väg. Eventuellt med inslag av skog.
/ Per-Anders
2026-02-12 kl 22:39
Semlor beställda! Någon som kan komma lite tidigare och hjälpa mej att bära från Löjtnantsgatan 8?
/ Per-Anders
2026-02-16 kl 09:54
Tyvärr sent ute men finns det chans på en extra karta? Ingen semla eftersom jag är sen.
/ Mikael Svartz
2026-02-16 kl 13:26
@mikael: det finns en karta till dej. Välkommen!
/ Per-Anders
2026-02-16 kl 13:52
Tack!
/ Mikael Svartz
2026-02-16 kl 14:11
Jag äter inte semlor så donerar gärna min till Mikael. Ska man ha dubb eller dobb?
/ Johanna Löfvenius
2026-02-16 kl 15:24
Angående skoval: Det är i princip bara löpning på väg och lite stig. Osäker på hur halt det är, jag kan rapportera efter att jag satt ut imorgon fm.
/ Per-Anders
2026-02-16 kl 16:19
Detta ska bli smaskens!
/ Oskar
2026-02-16 kl 22:51
Nu är skärmarna (=röd-vita snitselband) uthängda och kartor printade. Sandat på alla vägar/stigar/gångar, men ganska halt ändå.
/ Per-Anders
2026-02-17 kl 12:45
Kanske inte blir smaskens. Känner något i kroppen och borde eventuellt inte köra. Ska känna efter lite och se.
/ Oskar
2026-02-17 kl 13:04
Sjuk… :(
/ Simon Bohman
2026-02-17 kl 16:21
Jag har glömt kompass. Nån som har en extra?
/ Johanna Löfvenius
2026-02-17 kl 16:59
Jag har nog en extra kompass
/ Karin Hagwall
2026-02-17 kl 17:44
Så bummed att jag missar men dåliga luftrör är en astmatikers största skräck!
/ Oskar
2026-02-17 kl 18:22
Tack för en mycket trevlig bana Per-Anders. Spoiler alert! Det blev trippelt Tyskland på pallen i tvåmansboben. Liechtenstein kom sist. De har dock chans att revanschera sig i fyrmansbobrn.
/ Annica Sundeby
2026-02-17 kl 21:57
:-)
/ Per-Anders
2026-02-17 kl 22:24
Skriv en kommentar!