Vad kan 2026 erbjuda?

Anv. namn:
Lösenord:
 

12/11 Fystorsdag (Plats: Sjöstadshallen. Se länk till karta i samlingsrutan)

Dags för specialpass.

Eftersom det varit lite stökigt med platsangivelsen till detta pass kommer det att bjudas på ett specialpass i kväll! Efteråt bjuder jag, som kompensation, på After Run genom ett glas bubbelvin i Sjöstadsvåningen för de som vill.

Blandade favoritövningar mixas med långsam jogg. Som vanligt kan alla oavsett kondition vara med.

Vanliga joggingskor sitter på fötterna och en klocka är inte dumt att ha på armen!

Samling>Sjöstadshallen kl 18.15 omklädning, bastu samt låsbara skåp finns om hänglås medtages

Inlagd: 26 juli 2009, 11:14
Ändrad: 11 november 2009, 14:40


35 kommentarer (kommentera)

  • hmm… Inlämning av hemtenta kl 12 dan efter. Får nog vänta och se hur långt jag kommit. Men nästa gång då jävlar!

    / tallhage
    2009-11-01 kl 22:33

  • Skulle vi inte köra fysgympa den här kvällen?

    / Oskar
    2009-11-09 kl 11:43

  • Det blir kanske ett överraskningspass!?!

    / Fredrik
    2009-11-09 kl 12:09

  • Undrar som oskar. Och undrar var det blir? Vital information för schemapusslet.

    / Frida
    2009-11-11 kl 14:15

  • Voila.

    / Fredrik
    2009-11-11 kl 14:36

  • Är det den där sliskige killen som kommer servera?

    / Henrik
    2009-11-11 kl 14:50

  • Grymt! Långsam jogg och skumpa = jag kommer!

    / Mette
    2009-11-11 kl 15:07

  • Alltså, att det är långsam jogg mellan övningarna innebär INTE att det blir en slö kväll. Träningsvärken kommer att smyga sig på under fredagen. Var så säker!

    / Fredrik
    2009-11-11 kl 15:13

  • Aj fan, jag kom på att det finns rejäl lutning i närheten av hallen. Hmm, utsikten är ju bra i alla fall.

    / Henrik
    2009-11-11 kl 15:28

  • Låter bra!

    / Magnus
    2009-11-11 kl 15:57

  • vilken fantastiskt vacker man. är det bäst att hoppa av Sickla allé, eller finns det nåt insider tips på hur man tar sig dit?

    / Josefina
    2009-11-11 kl 16:27

  • Peter Enander under IT-yran?

    / Björn B
    2009-11-11 kl 16:32

  • Hoppa av Tvärbanan på Sickla Udde. Eller ta buss 71 från Slussen 18:03 och kliva av samma hållplats.

    / Fredrik
    2009-11-11 kl 16:47

  • Ligger detta nära Rotebro? Näe. Jag ska försöka fixa någon träning i norrskogar framöver men ska oxå försöka få till närvaro i morgon. Bubbla skäl med närvbarotopp och bubbel. Väntar dock med att attenda innan jag vet mer om möjligheterna.

    / Stig
    2009-11-11 kl 17:25

  • Jag tror att det är bra att skaffa sig betongben inför Haningenatten.

    / Mette
    2009-11-11 kl 18:19

  • Ja tänkte också skaffa mig betongben inför Silvatrofén och Surmossen:

    Hej Surmossens vänner…

    Samling Uddevalla tågstation senast kl 17:00 lördagen den 14 november.Var Ol-klädda med ”laddad” lampa och med överdragskläder på. Ryggsäcken skall vara packad för övernattning och ni skall ha med er sovsäck och liggunderlag.Dryck medtages för att umgås med glada vänner. Ni som har västtrafikkort tag med detta.

    Surmossen står för klurig OL-bana,vaskning,delikat mat,övernattning och frukost.

    Saknar ni några vänner på sändlistan ? Stöt på dem så kanske de följer med.

    SURMOSSEN //

    Nån som vill hänga på så går tåget från Sthlm C kl. 15.07 nu på fredag, logi etc. går självklart också att lösa!

    Vill samtidigt lyfta frågan om vi kanske skulle ta oss till Uddevallatrakten över påsk och springa Five-O (och gå på tur i Jämtland nån annan helg i april).

    Även i detta fall kan jag sannolikt lösa logi i egenskap av gammal sillstrypare!

    / bringert
    2009-11-11 kl 18:54

  • Som vanligt händer allt skoj samtidigt på våren. Jag tänkte springa Växjö OK’s påskhelgspaket.

    / Mattias
    2009-11-11 kl 20:10

  • Vad har kvällens pass med surmossen att göra?

    hur som helst är jag packad osm aldrig förr

    / Oskar
    2009-11-12 kl 03:16

  • uh. som man bäddar får man ligga.

    / Oskar
    2009-11-12 kl 09:24

  • Precis Oskar, och som straff får du springa extra hårt i kväll.

    För du måste ju dyka upp annars har Mette bara ett pass upp till förstaplatsen på Totaltoppen!

    / Fredrik
    2009-11-12 kl 10:38

  • Jag veeeet men jag är så bakis!!! jag kan komma och bjuda på bullar eller nåt… vi får se i eftermiddag

    / Oskar
    2009-11-12 kl 10:56

  • Oskar – stanna hemma och ta det lite lugnt. Det är inte bra för hjärtat att idrotta när man är bakis. Och glöm inte att den man ligger med får bädda!

    / Mette
    2009-11-12 kl 11:03

  • Oskar det räknas ju inte att träna om du kommer med bullar….

    / Soso
    2009-11-12 kl 11:57

  • Hur länge måste man vara med för att det ska räknas? Om jag byter om och värmer upp men sen äter bullar?

    / Oskar
    2009-11-12 kl 12:06

  • Om bullarna är goda så kan väl saken diskuteras?

    / Henrik
    2009-11-12 kl 13:23

  • I vart fall så ligger det mousserande vinet på kylning!

    / Fredrik
    2009-11-12 kl 14:49

  • Mousserande ska väl drickas i morgon kväll?!

    / Oskar
    2009-11-12 kl 16:57

  • Imorgon är det tävling. Efter nattävlingar dricker vi alltid mousserande.

    Idag är det träning. Tränar gör vi för att vi ska bli bättre på tävling. Alltså är det träning även för att dricka mousserande. Då blir vi bättre på det också imorgon.

    //Messerschmitt

    / Mette
    2009-11-12 kl 17:45

  • Ska bli skönt med en återställare

    / Oskar
    2009-11-12 kl 17:49

  • Det här verkar vara min chans att springa ifrån Oskar. Jag kommer.

    / Peter
    2009-11-12 kl 18:27

  • Oskar> Surmossen bjuder in en gång om året, detta pass låg närmast i anslutning, därav detta val av infokanal…

    För kännedom bangar jag träningen idag, men dyker upp på minglet efteråt (sprang Kungsholmen runt på lunchen istället). Vi ses!

    / bringert
    2009-11-12 kl 19:12

  • Blev visst jobb istf mingel, tur man redan har tränat idag…

    Ha en skön helg på hemmaplan, gott folk!

    Ses bl.a. på nästa söndags svängar i Hökarängen!

    / bringert
    2009-11-12 kl 21:42

  • Orientering skapar ett gladlynt och frimodigt släkte,
    en härdad stam med längtan till äventyr,
    och dust,
    kärlek till naturen – källan för livslust och levnadskraft.

    / Oskar
    2009-11-12 kl 21:58

  • bevingade ord

    / tallhage
    2009-11-12 kl 22:48

  • Tack Fredrik för ömma ben och trevlig relax efteråt.

    / Stig
    2009-11-12 kl 23:58

Skriv en kommentar!




Kommentar

SENASTE KOMMENTARER

NÄRMAST PÅ GÅNG

Monday 29 June

  • Deltagare
  • Johanna Bergmark
  • Cecilia Lundbäck

5 Days Italy 2

29 juni – 4 juli

Läs mer på hemsidan: https://www.5daysitaly.com/

Läs mer

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Niclas Petersson
  • Jon Lindmark
  • Malin Sundeby
  • Britta Alstad
  • Mikael Svartz
  • Petter Wikström
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Mattias Joëlson
  • Fredrik Gunnarsson

29/6: Trekvällars 1 medel 11

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Linus Rispling
  • Jon Lindmark
  • Malin Sundeby
  • Britta Alstad
  • Mikael Svartz
  • Petter Wikström
  • Thomas Karlsson
  • Mattias Joëlson

30/6: Trekvällars 2 lång 9

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Jon Lindmark
  • Britta Alstad
  • Mikael Svartz
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Mattias Joëlson

1/7: Trekvällars 3 medel 7

  • Deltagare
  • Mette Brolinson
  • Kristoffer Edshage
  • Elina Johnsson
  • Therese Bergstedt

3/7: KĀPA 2026 4

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

3/7: Eskilstuna weekend 1

  • 0 Deltagare

4/7: Gotlands 2-dagars 0

  • 0 Deltagare

7/7: Gotlands 3-dagars 0

  • 0 Deltagare

10/7: Grövelsjöorienteringen 0

  • Deltagare
  • Karin Fägerlind
  • Henrik Hellborg
  • Anders R
  • Olof Lethagen

10/7: Hallands 3-dagars 4

  • 0 Deltagare

13/7: Österlens 3-kvällars 0

  • Deltagare
  • Britta Alstad
  • Thomas Karlsson

15/7: Skärgårdssprinten 2

  • Deltagare
  • Karin Fägerlind
  • Mette Brolinson
  • Karin Gillberg
  • Henrik Hellborg
  • Jorrit Boekel
  • Per-Anders Lindgren
  • Janne Nilsson
  • Linnea Börjars
  • Niclas Petersson
  • Olof Lethagen
  • Jon Lindmark
  • Oskar Hermansson
  • Per Ljung
  • Malin Sundeby
  • Annica Sundeby
  • Stefan Persson

20/7: O-Ringen Göteborg 2026 16

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

27/7: OK Hällens 3-kvällars 1

  • Deltagare
  • Jonas Lindholm
  • Mattias Ågren
  • Erika Lindholm
  • Anders R
  • Linnea Börjars
  • Oskar Hermansson
  • Fredrik Åkerlind
  • Ines Lindholm

2/8: Torp of Tenala – Sommarträningsläger i Finland! 8

  • Deltagare
  • Kristoffer Edshage
  • Moa Kjellstrand

8/8: WMOC Polen 2026 2

  • 0 Deltagare

15/8: Täbydubbeln lång 0

  • Deltagare
  • Britta Alstad

15/8: Svenska cupen MTB-O Uppsala 1

  • 0 Deltagare

16/8: Täbydubbeln medel 0

  • Deltagare
  • Oskar Karlin
  • Karin Gillberg
  • Camilla Jakobsson
  • Per-Anders Lindgren
  • Mattias Robertson
  • Daniel Lind
  • Therese Bergstedt
  • Henning Sköldvall
  • Simon Bohman
  • Johanna Löfvenius
  • Malin Sundeby
  • Britta Alstad
  • Annica Sundeby
  • Mikael Svartz
  • Jonathan Svensson
  • Erik Wessberg

22/8: Skärgårdshelgen – Centrums skogstävling 2026 på Nåttarö 16

▼▼ LADDA IN FLER ▼▼

Hoppa till verktygsfältet