
Detta möte ska mest handla om att spåna fram en idé till vad för slags arrangemang vi ska ha. Det vore bra om alla som kan tänkta sig att ta något ansvar i planeringen kan deltaga. Tänkte att vi kunde fördela ansvarsuppgifter och förtydliga dessa också.
19.30, hemma hos Jakob på Birger Jarlsgatan 99B, 1tr pk 1478
Packlista finns nu!!
Samling under taket vid röda biljettkiosken
Jag står i ett tält mitt emot rugby-planen
Fan nu lugnar det ändå ner sig lite…
Anlände precis till Gubbängen med tuben men alltså det öser ner för mycket. Och enligt radarn ska det vara lika intensivt under den närmaste timmen så jag vänder nog hemåt igen, tänker att jag sparar regnorientering till Jukola.

Årets upplaga av Jukola går av stapeln i Kotka, en kuststad cirka 1 h 45 min öster om Helsingfors. Arenaområdet ser ut att bli betydligt mer naturskönt än 2025 års grusupplag – det här vill ni inte missa! Anmälan till oss stänger den 5 maj.
Venla lag 1
1. 7.8 …
19 kommentarer (kommentera)
Stor risk/chans att jag är på andra sidan jordklotet i mars 2009.
/ Peter H
2008-10-09 kl 16:47
Det är lugnt! Med modern teknik kan man ju vid behov operera på distans över internet.
/ Mattias
2008-10-09 kl 20:26
Får vi plats 14 pers hos dig Jakob?
/ Oskar
2008-10-10 kl 21:36
öhm, kanske blir lite trångt, det går om några sitter på golvet. Jag har tillgång till stora rum på Karolinska, kanske är bättre, men inte lika trevligt.
/ Jakob C
2008-10-10 kl 22:10
hmm, nu vågar man ju inte säga att man vill komma :-/
/ Frida S
2008-10-11 kl 07:01
hehe.. nu vågar man ju inte skriva att man vill komma!
/ Frida S
2008-10-11 kl 17:45
E tyvärr i Göteborg den dan, men ja kan ta info, press och dom bitarna om det behövs…
/ Klas Bringert
2008-10-11 kl 19:30
Oskar: kan du ta med dig de kläder och annat som finns hos dig?
/ Aija
2008-10-13 kl 20:33
Aija, japp, jag tar med!
/ Oskar
2008-10-13 kl 20:42
Jag tar med de pinnar som lämnades tillbaka efter 25manna.
/ Lotta
2008-10-14 kl 15:33
Är tyvärr redan dubbelbokad, men räknar med att min partner in crime Sgt Holmström håller ställningarna för starten-ansvariga.
/ Mette P
2008-10-14 kl 16:37
Jag jobbar imorgon och kan inte närvara, men jag hjälper gärna till med tävling i alla fall….
/ Daniel L
2008-10-14 kl 17:52
Jag tycker vi kör hemma hos mig, vi får knö lite:-) Jag fixar fika!
/ Jakob C
2008-10-15 kl 13:11
Gött. Jag tar med mig lilljanskarta straight from the färgskrivare
/ Oskar
2008-10-15 kl 15:51
Jag hjälper gärna till med tävlingen, trots att jag inte kan komma ikväll.
Så spara ngn ansvarsuppgift som passar ett kreativt kontrollfreak som mig!
/ Frida S
2008-10-15 kl 16:28
Anna jobbar sent. Kan ej komma ikväll.
/ Jonas
2008-10-15 kl 17:18
Jag är i Vietnam när tävlingen hålls. Så jag blir vårens stora bangare… Hoppas jag kan vara med och kartera lite de närmaste helgerna istället.
/ Peter H
2008-10-15 kl 20:20
Orienteringstävling i de djupaste Viet Cong-skogarna? Hela kartan träsk och mörkaste mörkgrönt. Det vore nåt!
/ Mattias
2008-10-15 kl 20:38
Nu har vi mötat och kommit en bit på vägen. Nästa möte blir 29/10 om fler vill vara med då. Ansvariga är utsedda för de viktiga posterna. Det kommer bli ett grymt kul arrangemang!
/ Jakob C
2008-10-15 kl 22:14
Skriv en kommentar!