Tävlingsmöte med SISU och experthjälp.
Stormöte med alla grupper där alla får redovisa sina planer och få feed-back.
Lägg gärna upp er planering på forumet innan.
Lokal: SISU i Sundbyberg
Tid: 18.00
Ågren: Det var ny information om upphämtning! Jag hade dessutom skrivit fel tid för färjan ovanför, men jag ändrade nu för att undvika förvirring.
Enligt Lalles reseinformation stänger ombordstigningen 16:10, och biljetterna hämtas ut av ledare 14:00-15:15. Så 15:45 är nog en bra senaste tid för övriga att samlas, men den som tar ansvar för biljetter bör helst vara där ändå tidigare. Någon?
Är det någon som reser på fredagen som kan tänka sig att hämta ut biljetterna till färjan? Personen behöver vara på plats och hämta biljetterna senast 15.
Är det möjligt att springa den här träningen tidigare i veckan? Kan skriva ut karta själv om det behövs!
Vi åker också till Helsingfors, men med Viking, så anländer tidigare samt i egen bil, så kommer gå lite fortare till TC.
Det är äntligen dags för Summer 3000 där vi springer 3000m på bana! Även i år springer vi INNAN några av oss drar iväg till Finland och Jukola. Hoppas så många som möjligt kan deltaga i och med detta.
Detta är ett ypperligt tillfälle att mäta formen på sig själv genom …
14 kommentarer (kommentera)
Jacob! Skulle du kunna maila över den braiga ppt-presentationen du gjorde till kassoren AT centrumok.se!?
Så man ser att man får med allt.
/ Lotta
2008-12-22 kl 11:42
Lotta, vill du ha en miljon spam till din adress? jag censurerar, om det inte redan är för sent.
/ Oskar
2008-12-22 kl 20:44
Oups tänkt einte på det, thanx
/ Lotta
2008-12-22 kl 23:11
Har äntligen kommit igång med ”hemläxan”…
/Klasse, deltagarservice och press
/ bringert
2008-12-30 kl 18:54
Jag jobbar ganska sent men ska försöka komma, ska kolla med Nylund om han kan också. Jag ringer till någon om jag kommer.
/ soso
2009-01-02 kl 11:36
Anmäl er som attending ni som planerar att komma, vi behöver beräkna matåtgång. Ni skall inte behöva möta hungriga!
Bra om så många som möjligt kommer. även om ni kommer senare eller måste gå tidigare.
/ Jakob C
2009-01-05 kl 11:40
Adress någon?
/ Jakob L
2009-01-07 kl 08:08
http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=Smidesv%e4gen+5+solna
smidesvägen 5.
/ Karin F
2009-01-07 kl 08:24
Någon som vill åka blå linjen ihop med mig? Ses på blå perrongen kl 17:28. Tåget går 17:30.
(Oskar menar perrongen på T-centralen…)
/ Oskar
2009-01-07 kl 09:13
Jag vill åka pendel från Södra station. Avgångstid 17:37. Framme i Sumpan: 17:51. (Borde väl gå från Centralen typ 17:40 då)
/ Björn B
2009-01-07 kl 09:41
Jag åker också från Södra station!
/ Kristoffer
2009-01-07 kl 09:45
Jag hoppar på blå linje från Fridhemsplan 17:33.
/ Mette P
2009-01-07 kl 11:00
Olycka! Jag har fått vinterkräksjukan. Kommer inte ikväll, kanske kan vara med via telefon. Grymt bra jobbat förresten hela gänget!
/ Jakob c
2009-01-07 kl 12:07
Jag kommer. Har legat toksjuk i den warszawianska mördarinfluensan och ville vara helt säker på att jag var smittfri. Hoppas det går bra att äta trots att jag inte har anmäld mig. Hoppar på pendeltåget i Karlberg.
Krya på dig Jakob, stackare!
/ Frida
2009-01-07 kl 16:06
Skriv en kommentar!