Mängdpass med pannlampa på huvudet och orienteringsskor på fötterna. Vi delar upp oss i två grupper, en som är ute lite längre (~80 min) än den andra (~50). Det vi får ut av det här passet är dels att träna upp flåset genom att vara ute länge på låg intensitet och dels bra erfarenhet av skogslöpning eftersom vi är en orienteringsklubb! Det går bra att använda vanlig diodlampa på huvudet men vi rekommenderar en riktig pannlampa.
Jag tar inte med mig själv, men Vera, 34 år!
Jag tar med Stina! Också 9 år.
Under O-ringenveckan eller redan nu?
Oh no Anton! Hoppas du kan vara med denna vecka, också!
Plockar med mig Juno 9 år

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …
7 kommentarer (kommentera)
Fan måste på Naturpasset-möte igen. Är det någon som kan samla in fåren?
/ Oskar
2010-03-22 kl 11:40
jag kan samla de långsamma fåren…
/ Karin F
2010-03-22 kl 13:08
Närvaron ikväll, var det deltagarlistan?
/ Oskar
2010-03-24 kl 00:03
plus Klas!
/ Mattias
2010-03-24 kl 00:05
Mycket snö kvar?
/ Oskar
2010-03-24 kl 00:29
Praktiskt taget barmark!
/ Kristoffer
2010-03-24 kl 08:33
Ja trots snöfallet för några dar sen så tycker jag ändå snön smälter fort nu.
Är det bara jag som vågar hoppas på Grymnatta? 16 dagar kvar…
/ DanïeL
2010-03-24 kl 09:16
Skriv en kommentar!