Årets första måndagsgympa!

Ansvarig:Jerk Rönnols
Telefon: 0737 53 78 53
Karta
Jag tar inte med mig själv, men Vera, 34 år!
Jag tar med Stina! Också 9 år.
Under O-ringenveckan eller redan nu?
Oh no Anton! Hoppas du kan vara med denna vecka, också!
Plockar med mig Juno 9 år

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …
13 kommentarer (kommentera)
Är inte det här en sticky? Liksom God Jul.
/ Lena Ö
2012-01-03 kl 18:52
Sjuk.
/ Oskar
2012-01-08 kl 21:26
TJO!
Vem fixar musik?
/ jerk
2012-01-09 kl 09:39
måste banga i sista stund.
/ Moa
2012-01-09 kl 17:04
Bra press idag! Vi blir farliga till våren.
/ jerk
2012-01-09 kl 20:52
Jag letade egentligen efter ett klipp från danska medicinstudier, men det får duga med detta. Ha det bra i Danmark, Anders.
/ Björn B
2012-01-09 kl 21:20
BB, det är *Exakt* den rollen jag tänkt ikläda mig, på RIKETS systerhospital :>.
Strålande träningspass förresten Jerk!!
/ Anders L
2012-01-09 kl 23:18
jag har träningsvärk.
/ Karin F
2012-01-10 kl 12:16
T-värksrapport: Helkropp :)
/ Anders L
2012-01-10 kl 14:04
Härligt att höra!
Jag hade svårt att få på mig strumpor i morse. Till råga på eländet har jag även svankvärk.
/ jerk
2012-01-11 kl 09:38
Tack Jerk. Benen är fortfarande stela. Svankvärken kommer från stavhoppsövningen, skulle jag tro.
/ Björn B
2012-01-11 kl 10:56
@ Jerk, vad har du gjort med oss? Vi ska bära VF genom onsdagsnatten, tänk om vi strejkar!
/ Hellborgs lår
2012-01-11 kl 16:16
På något vis känns det som att Hellborgs lår alltid har tilltalat mig. Kul att få höra något så välformulerat till slut!
Det går nog bra. Dessutom tränar vi inte för att vara bäst på Mila…
/ jerk
2012-01-11 kl 16:31
Skriv en kommentar!