
Detta möte ska mest handla om att spåna fram en idé till vad för slags arrangemang vi ska ha. Det vore bra om alla som kan tänkta sig att ta något ansvar i planeringen kan deltaga. Tänkte att vi kunde fördela ansvarsuppgifter och förtydliga dessa också.
19.30, hemma hos Jakob på Birger Jarlsgatan 99B, 1tr pk 1478
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(
Sen anmälan men jag tänkte dyka upp! Hoppas ok.
P.s. tog bara lite illa upp av förortsbetong men det bjuder vi på. Framförallt vill vi sjöstadsbor framhålla att vi är en del av Södermalms stadsdelsområde men där jobbar vi i motvind. Ingen tror på oss.
Obs att det något optimistiska uttalandet i veckobrevet om
”badmöjligheter” nog ska tas på egen risk…
Men finns intresse efter fika så kan vi såklart dra oss vidare till mer badvänliga vatten. Aldrig fel att packa badkläder.
Ester och Ågren - Har printat några extra så det går finfint!

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …
19 kommentarer (kommentera)
Stor risk/chans att jag är på andra sidan jordklotet i mars 2009.
/ Peter H
2008-10-09 kl 16:47
Det är lugnt! Med modern teknik kan man ju vid behov operera på distans över internet.
/ Mattias
2008-10-09 kl 20:26
Får vi plats 14 pers hos dig Jakob?
/ Oskar
2008-10-10 kl 21:36
öhm, kanske blir lite trångt, det går om några sitter på golvet. Jag har tillgång till stora rum på Karolinska, kanske är bättre, men inte lika trevligt.
/ Jakob C
2008-10-10 kl 22:10
hmm, nu vågar man ju inte säga att man vill komma :-/
/ Frida S
2008-10-11 kl 07:01
hehe.. nu vågar man ju inte skriva att man vill komma!
/ Frida S
2008-10-11 kl 17:45
E tyvärr i Göteborg den dan, men ja kan ta info, press och dom bitarna om det behövs…
/ Klas Bringert
2008-10-11 kl 19:30
Oskar: kan du ta med dig de kläder och annat som finns hos dig?
/ Aija
2008-10-13 kl 20:33
Aija, japp, jag tar med!
/ Oskar
2008-10-13 kl 20:42
Jag tar med de pinnar som lämnades tillbaka efter 25manna.
/ Lotta
2008-10-14 kl 15:33
Är tyvärr redan dubbelbokad, men räknar med att min partner in crime Sgt Holmström håller ställningarna för starten-ansvariga.
/ Mette P
2008-10-14 kl 16:37
Jag jobbar imorgon och kan inte närvara, men jag hjälper gärna till med tävling i alla fall….
/ Daniel L
2008-10-14 kl 17:52
Jag tycker vi kör hemma hos mig, vi får knö lite:-) Jag fixar fika!
/ Jakob C
2008-10-15 kl 13:11
Gött. Jag tar med mig lilljanskarta straight from the färgskrivare
/ Oskar
2008-10-15 kl 15:51
Jag hjälper gärna till med tävlingen, trots att jag inte kan komma ikväll.
Så spara ngn ansvarsuppgift som passar ett kreativt kontrollfreak som mig!
/ Frida S
2008-10-15 kl 16:28
Anna jobbar sent. Kan ej komma ikväll.
/ Jonas
2008-10-15 kl 17:18
Jag är i Vietnam när tävlingen hålls. Så jag blir vårens stora bangare… Hoppas jag kan vara med och kartera lite de närmaste helgerna istället.
/ Peter H
2008-10-15 kl 20:20
Orienteringstävling i de djupaste Viet Cong-skogarna? Hela kartan träsk och mörkaste mörkgrönt. Det vore nåt!
/ Mattias
2008-10-15 kl 20:38
Nu har vi mötat och kommit en bit på vägen. Nästa möte blir 29/10 om fler vill vara med då. Ansvariga är utsedda för de viktiga posterna. Det kommer bli ett grymt kul arrangemang!
/ Jakob C
2008-10-15 kl 22:14
Skriv en kommentar!