Vad kan 2026 erbjuda?
Startad av: Kattis T in: Möten
Startad av: Björn B in: Ekonomi
Startad av: Joel B in: Olika arrangemang
Startad av: Karin F in: Olika arrangemang
Startad av: tallhage in: Centrum Team Sprint 2012
Startad av: Oskar in: Privat: Medlemskapet
Lite sen anmälan men hoppas jag är välkommen ändå :)
Slänger in en sen anmälan på vinst o förlust...
Jag tar inte med mig själv, men Vera, 34 år!
Jag tar med Stina! Också 9 år.
Under O-ringenveckan eller redan nu?