Vad kan 2026 erbjuda?

Anv. namn:
Lösenord:
 

Mattias Henriksson

Forumsvar skapade

Visar 49 inlägg - 51 till 99 (av 99 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • som svar till: Bornholm Höst Open #53466

    Det låter trevligt, men blir för min del lite tätt inpå HuÄ helgen innan.
    Gärna nästa år om ni tyckte det var bra.

    som svar till: Ansvarig för Vinterserien i vinter sökes! #51207

    Luffarligan har som sagt gått i Ålstensskogen ett par gånger. Det blir flera korsningar med vägar, och även med Nockebybanan, om man vill ha lite längd på banorna. Men för vinterserien borde väl inte kraven vara högre än så, eftersom det mest handlar om att inte tappa kartträningen helt när marken är täckt av snö och is?

    som svar till: Älgdrevet 2014 #50616

    Då tycker jag att vi lägger Älgdrevet som höstresa i kalendern i år, istället för Helg utan Älg. Hittills har det inte kommit någon anmälan till Gotlandsresan, så ingen drabbas om vi stryker den.

    som svar till: Hälsinglandsresan (Kristi flygare edition) #49988

    Tack!
    Då är jag också äntligen anmäld.

    som svar till: Hälsinglandsresan (Kristi flygare edition) #49968

    Ja, nu närmar det sig! Vi vill inte ha efteranmälan och behöva åka ännu tidigare på torsdagen…
    Hotellet är bokat.

    som svar till: Hälsinglandsresan (Kristi flygare edition) #49924

    Jag har inte tänkt så mycket på det än. Eftersom vi är så få måste jag veta exakt hur många vi blir innan det är mycket idé att titta på olika alternativ. Men generellt är det ju sällan tillåtet att tälta i trädgården på vandrarhem och uthyrningsstugor. Bor man i en stuga på campingplats är det ju en annan sak, men de brukar ha väldigt låg standard, utan vettiga matlagningsmöjligheter.

    Blir vi exakt tre; jag, Henrik och Mattias Å, så föreslår jag istället trebäddsrum på hotell i Söderhamn. Det blir nån hundring dyrare per natt, men då bor vi bekvämt med frukostbuffé.

    Eftersom tävlingshelgen ändå är lång så skulle jag också kunna tänka mig att vi vänder söderut på lördag kväll och släpper av den som vill i Uppsala, och avslutar den gemensamma resan på lördagen. Om du ändå vill köra spontant resande på egen hand, utanför gruppresan, så antar jag att du inte blir ledsen för att vi inte kör samma program hela helgen.

    som svar till: Hälsinglandsresan (Kristi flygare edition) #49916

    Det kommer säkert andra Centrumlöpare som vill springa sprint i Uppsala.

    Jag har ju visserligen inte fått någon anmälan från dig Sara, men hade du tänkt köra ett upplägg med helt egen transport och boende? Annars så har jag en liten bil bokad, med storlek anpassad efter att det är ganska få tillfällen vi kommer att vara alla fyra och ha packning.

    Det hade känts skönt att kunna boka övernattning snart, men då måste jag ju veta vilka nätter som respektive deltagare är med.

    som svar till: Hälsinglandsresan (Kristi flygare edition) #49903

    Eftersom vi är så få på denna resa så blir den ju vad vi gör den till. För mig känns båda alternativen tänkbara.
    Men vad säger Sara? Du kunde ju bara vara med lördag-söndag, och att bara springa en tävling uppe i Hälsingland blir kanske lite lite?

    som svar till: Vålådalen 4-6/7 #49749

    Men tredje etappen var fantastisk! Förlängd långdistans med större delen av banan på kalfjället. Mitt på banan skulle man ner i björkskogen och hitta ett par kontroller, följt av en långsträcka över topparna tvärs över kartan.
    Ingen vätskekontroll trots 25 grader och sol, utan man hänvisades till de uttorkade bäckarna och ett par sumpiga gölar.

    som svar till: Vålådalen 4-6/7 #49740

    Nej, medeldistansen var inte lätt. Mest diagonalsträckor utmed lågfjällssluttningen, höjdkurvorna var parallella streck tvärs över kartan, men någon enstaka uttorkad bäck som bröt av.

    som svar till: Knivsta Lördag middag #49536

    Köksutrusningen var väl på bild i eventet?
    Knivar i Knvista

    som svar till: Vinterserien 2014 – Funktionärer sökes #49271

    Låter utmärkt Anders!
    Fridhemsplan är väl lättare att stanna vid. På lastplatsen utanför Apoteket på Drottningholmsvägen precis efter att du svängt höger från S:t Eriksgatan?

    som svar till: Vinterserien 2014 – Funktionärer sökes #49247

    Jag kan skriva upp mig på snitsling och vägvisning. Har vi material för det?
    De tunna vanliga snitselbanden som syns bra i skog har ju visat sig vara alldeles för osynliga i mer urban miljö.

    som svar till: Hessens lång- och sprintDM #48373

    Kul! Jag räknar med att ni lägger upp kartorna i kartburken!

    som svar till: Bugtesta nya hemsidan! #48332

    Jag förstår poängen med att kalendern på förstasidan inte visar hela kalendern, för att minska scrollandet på mobila enheter. Men skulle det inte räcka med ett klick på ”Ladda in fler” för visa hela kalendern, så att man inte behöver klicka flera gånger för att hoppa till event längre fram?
    Det är ju lite skillnad mot kommentarslistan, där vill man ju oftast bara se de som precis blivit utknuffade från första listan, och det är ok att klicka flera gånger vid det fåtal tillfällen man behöver gå långt bakåt.

    som svar till: Medlems- Nyheter #48253

    Kul!
    En rad i nyhetsbrevet som välkomnar nya medlemmar tycker jag vore trevligt, det har jag sett i andra föreningars medlemstidningar. Det betyder mer än man kan tro när man är ny. Men viktigast är förstås att de känner sig välkomna när man träffar dem.

    som svar till: Mat till årsfesten 2/2 2012 #47406

    Jag kan göra dubbel sats när jag ändå har produktionen igång.

    som svar till: Mat till årsfesten 2/2 2012 #47374

    40 blir vi väl i alla fall. Jag kan göra en kladdkaka.

    som svar till: Ekoutskick Juli 2012 #47183

    Ska vi tolka det som att det snart kommer en Centrumfaktura och en uppmaning att vi inte ska slösa bort hela septemberlönen på oväsentligheter?

    som svar till: Ekonomiutskick maj 2012 #46950

    Eftersom vi fyller minibussarna till sista platsen, och bor billigt i Lunån, kommer det att kosta en bra bit under de c:a 2000 kr/person jag tidigare sagt som maxkostnad, förhoppningsvis klarar vi oss under 1500 kr också. Det beror lite på vilka gemensamma kostnader som handlar på tävlingskontot och vad som är smidigare att ta på plats.

    som svar till: ganska VIKTIGT #46871

    Jukola kostar som vanligt c:a 1500 kr för resa och deltagande, och måste betalas i förskott av klubben. Den som anmält sig dit bör alltså ligga minst +1500 på tävlingskontot efter det ekonomiutskick som nyligen gjordes, utöver övriga tävlingar man planerat att springa de närmsta månaderna.

    som svar till: sport-ident-pinne #46746

    Jepp! Oskars inlägg är ju fem år gammalt, så tråden borde väl kanske låsts för nya inlägg för länge sen.

    Hittills har jag fått in fyra pinnar och tar emot fler. 150 kr får du för den.

    som svar till: DX-lampa för 500! #46133

    Innan det löste sig så bra med lamporna hade jag redan mailat XXL Bromma för att höra mig för om det kommer fler.

    Jag förutsatte nästan att det rörde sig om ett halvt bedrägligt lockpris, som de köpt in tre exemplar av. Men XXL är tydligen en seriös affär; de hälsar att fler lampor är på väg in igen den under denna veckan.

    som svar till: DX-lampa för 500! #46127

    Samuel kom just förbi med en kasse med julklappar. Jag tar med dem ikväll.

    som svar till: DX-lampa för 500! #46108

    Slut i Bromma, som sagt. Jag hinner inte till Arninge förrän tidigast onsdag. Någon annan som har vägarna förbi? Då är jag intresserad.

    som svar till: DX-lampa för 500! #46094

    Visst! Lägg beställning här om ni vill ha. Men ni kan vänta med att betala tills vi vet om det fanns några kvar.

    som svar till: DX-lampa för 500! #46092

    Tack för tipset! Jag bor 10 min cykelväg från Brommabutiken, så jag drar nog dit på söndag.

    Vill du köpa en eller tio? Man borde åtminstone ha en bakåt som bländar hänglöpare.

    som svar till: Fest hos Emil och Kattis på fredag #45314

    De var mycket delikata.

    som svar till: 25manna-brunch hos karin #44716

    Oskar> Ja, när debatterna hettar till hade det inte skadat med lite längre lista.

    som svar till: 25manna-brunch hos karin #44694

    Detta är givetvis redan inskrivet i kalendern, men tack för påminnelsen!
    Har du mat så det räcker åt hungriga orienterare, eller ska man grunda innan man kommer dit?

    som svar till: bjudning #43863

    Tack så mycket! Verkligen trevligt!

    som svar till: Terrasskalas 23 augusti #42586

    Det var mycket trevligt förra året, så det är det säkert!
    Själv kan jag tyvärr inte komma, jag sitter (förhoppningsvis) på ett tåg någonstans mellan Serbien och Kosovo så dags.

    som svar till: Centrums budget och eko-utskick #42378

    ?

    som svar till: Centrums budget och eko-utskick #42346

    Tack Lotta!

    En fråga: Hur kommer det sig att Grymnatta har fakturerat 92 kr och DM-Sprint 97 kr. Inte många kronor extra, men jag blir ändå lite nyfiken.

    som svar till: Pulsband köpes/lånes #42114

    Jag känner mig lite utpekad, men jag tänkte börja använda det. Nån gång.

    som svar till: Spelar skivor fredagen den trettonde! #41930

    Hehe, det var trafikledningschefen. Vi började samtidigt och någon blandade ihop våra mobilnummer i telefonlistan, så jag lämnade ut hans nummer till alla mina kontakter. Han fick många spännande sms…
    Rätt mobilnummer till mig är alltså 0766-477072.
    (08-41065924 går också till min mobil och visas som uppringande nummer, men går inte att skicka sms till och kommer att vara avstängd när jag har semester.)

    som svar till: Spelar skivor fredagen den trettonde! #41922

    Hehe, vi hamnade visst på fel fest i andra änden av den stora hangaren på samma adress. Sen träffade vi Karin, Klas och Björn på t-banan. Tur det, annars hade vi aldrig vetat varför vi bommade.

    som svar till: Start/växel/mål #41916

    Nu har jag äntligen fått svar från ATA angående att hyra koner. Inget napp på min sponsringsförfrågan tyvärr, men åtminstone en prisuppgift.

    Ett s.k. Europa-rör verkar vara det smidigaste att transportera, och samtidigt stabilt. Har slits för snitsel.
    Kostar bara 1,60 kr/st/dygn att hyra exkl. moms, men eftersom minimihyra är 14 dagar blir det ju ändå en dryg tusenlapp för 40 koner inkl. moms.

    som svar till: Anmälningsfunktionen nästan klar – betatesta! #41868

    Observera att försöker man anmäla sig på det vanliga sättet genom Klubben online får man felmeddelandet ”Arrangemanget är inte öppnat för anmälan eller så har den sista anmälningstidpunkten passerat”. Men det kanske inte går att göra nåt åt?

    På sidan Arrangemangsinfo hänvisas till hemsidan för anmälan, men det saknas ett r i http://www.centumok.se.

    som svar till: Spelar skivor fredagen den trettonde! #41839

    Schyst!
    Jag och Elina K kommer nog förbi framåt nattkröken om inte hennes flyg blir försenat.

    som svar till: Anmälningsfunktionen nästan klar – betatesta! #41690

    Absolut!
    Halva nöjet på diverse mer eller mindre seriösa tävlingar och företagsevent är ju alla fåniga lagnamn folk hittar på.

    som svar till: Press-kit-texten #41056

    Det ser bra ut! Tidningsartiklarna talar ju för sig själva. Mer text skriven av oss tycker jag inte behövs, då blir det för tungt.
    Har mailat över förslag på bearbetning av texten.

    som svar till: #41000

    Låter väl trevligt! Det ger hela festen orienteringsstämning. Nattbuss 491 stannar nästan precis utanför en gång i halvtimmen hela natten.

    Skulle Ravinens stuga vara upptagen så verkade ju SSK väldigt intresserade av att hyra ut sin.

    som svar till: DM och dess tråkiga effekt på vår ekonomi #40697

    Jag är gärna med i en sådan grupp.

    som svar till: Centrums budget och eko-utskick #40579

    Låter väl rimligt!

    Jag tänkte lite mer på intäktssidan. Vi har ju pratat lite löst om att anordna en tävling. Kunde inte ett lämpligt första objekt vara stå för en omgång i sommarserien nästa år? Vinterserien ligger ju närmare i tiden, men då behövs tillgång till stuga med omklädningsrum och duschar.

    Jag förutsätter att det är avsevärt mindre administrativt arbete runtomkring, jämfört med en riktig officiell tävling. Samtidigt ger det med några dagars arbete för 5-10 personer intäkter på runt 10.000 kr. Har vi dessutom fått några sponsorer blir det ett tillfälle att exponera deras varumärken. För tävlingsadministrationen behövs bara en bunt startkort, och en termoskrivare med SI-läsare som vi borde kunna hyra billigt av någon annan klubb.

    Det allra viktigaste är bra banläggare, och det har vi ju flera i klubben.

    som svar till: Centrums budget och eko-utskick #40576

    Absolut Lotta! Tanken var ju inte att det skulle gå ut över din ekonomi istället. Vi kommer säkert på en bra lösning.
    I höst är ju inte alls lika mycket tävlingar, så då kanske 300 kr är lagom.

    Jag håller med om att 27/8 i vecka 35 är onödigt sent men jag är bortrest vecka 32-33. Vecka 34 är både min första arbetsvecka och första vecka efter tidtabellsskiftet, då räknar jag med att ha ganska fullt upp.

    som svar till: Centrums budget och eko-utskick #40566

    Fint Lotta! Det ser ut som att ekonomin ?nd? ?r under kontroll.

    Efter en extrem v?r f?r mig p? jobbet hoppas jag nu f? det lite lugnare i h?st (annars s?ger jag upp mig) och f? tid med andra Centrum-fr?gor ?n bara att tr?na och t?vla. Nu har ju f?retagarna och vi sj?lva semester s? det ?r fel period att jobba med denna fr?ga, men fram?t slutet av augusti f?resl?r jag ett sp?nm?te d?r alla intresserade ?r v?lkomna. Onsdag kv?ll den 27/8 kolliderar inte med n?got annat Centrum-arrangemang, passar det datumet fler?

    Tills dess b?r vi fundera p?:

    – L?mpliga f?retag, f?rmodligen ganska sm?. Inte direkt anknutna till orienteringssporten, eftersom de redan f?tt tusentals f?rfr?gningar.

    – Vad kan vi ge f?retagen f?r motprestation av att sponsra oss? Hur billigt s?ljer vi oss, ?r vi beredda att avst? fr?n reklamint?kter f?r att f? beh?lla v?ra snygga kl?der helsvarta? Har vi konkreta planer p? n?gra andra arrangemang d?r sponsorerna kan framh?vas?

    – Hur mycket ?r en logga p? v?r hemsida eller p? v?ra t?vlingskl?der v?rd? Vad finns det f?r prylar eller rabatter eller liknande som vi kan ha nytta av ut?ver kontanter? Sj?lv skulle jag g?rna vilja bli sponsrad med fri tillg?ng till Pro-Viva ?terh?mtningsdryck! Idag gjorde jag ett lite fr?ckt f?rs?k att f? Orn?-resan sponsrad av min kontakt p? Waxholmsbolaget, men tyv?rr gick det inte hem.

    – Finns det n?got annat s?tt att f? goda inkomster med liten arbetsinsats? (Lagligt!) Annars blir det ju betydligt mer tidseffektivt att jobba p? sitt ordinarie arbete med det man ?r bra p? och sedan sj?lv direkt finansiera sitt deltagande i fester, t?vlingar m.m. med avgifter.

    Som n?gon med erfarenhet (Josefina?) sa s? ska vi nog inte hoppas p? alltf?r mycket spons i rena kontanter. D?rf?r anser jag det tills vidare riskabelt att basera budgeten p? spons, det f?r bli en extra bonus att ordna fester eller liknande f?r.

    Vad g?ller t?vlingsavgifterna s? k?nns det fel att klubben sponsrar mitt t?vlande s? l?nge vi inte har n?gra andra stora fasta int?kter att ta av. Hade vi haft ett par tusen kronor i spons hade det f?rst?s varit tacksamt, men l?ngtifr?n tillr?ckligt.

    Det enklaste hade v?l varit att man kunde v?lja att betala sin anm?lan med kort direkt n?r man anm?ler sig, men nu bygger ju systemet p? att det skickas faktura till f?reningen. Vore det administrativt f?r mycket kr?ngel med att slopa t?vlingsavgiften och ist?llet sammanst?lla hur mycket var och en t?vlat f?r och med j?mna mellanrum skicka ut faktura per e-post?

    Mattias – Sponsoransvarig

    som svar till: billiga orienteringsskor #40406

    använd ett rejält hålfotsinlägg?

    som svar till: billiga orienteringsskor #40402

    Jag köpte, och de passade utmärkt!
    Rekommenderas!

Visar 49 inlägg - 51 till 99 (av 99 totalt)

SENASTE KOMMENTARER

  • Nina Wertholz i Tekniktorsdag: Våravslutning i Ha...

    Det går jättebra Magnus!
    Tråkigt att du inte kommer Johanna!

  • Johanna Bergmark i Tekniktorsdag: Våravslutning i Ha...

    Och jag kan tyvärr inte komma :(

  • Magnus Karlsson i Tekniktorsdag: Våravslutning i Ha...

    Sen anmälan men jag tänkte dyka upp! Hoppas ok.
    P.s. tog bara lite illa upp av förortsbetong men det bjuder vi på. Framförallt vill vi sjöstadsbor framhålla att vi är en del av Södermalms stadsdelsområde men där jobbar vi i motvind. Ingen tror på oss.

  • Nina Wertholz i Tekniktorsdag: Våravslutning i Ha...

    Obs att det något optimistiska uttalandet i veckobrevet om
    ”badmöjligheter” nog ska tas på egen risk…

    Men finns intresse efter fika så kan vi såklart dra oss vidare till mer badvänliga vatten. Aldrig fel att packa badkläder.

  • Nina Wertholz i Tekniktorsdag: Våravslutning i Ha...

    Ester och Ågren - Har printat några extra så det går finfint!

På gång

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Mette Brolinson
  • Camilla Jakobsson
  • Mattias Ågren
  • Magnus Karlsson
  • Gro Dahlbom
  • Mattias Robertson
  • Therese Bergstedt
  • Elin Thyr
  • Simon Bohman
  • Malin Sundeby
  • Arnau Requena
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Erik Wessberg
  • Karin Hagwall
  • Martin Lindvall
  • Alfred Jonsson
  • Cecilia Lundbäck
  • Anthony Loccisano
  • Arvid Gerge
  • Nina Wertholz
  • Vera Lanå Bolin
  • Mattias Joëlson
  • Ester Kortekaas
  • Anton Karlsson

25/6: Tekniktorsdag: Våravslutning i Hammarby sjöstad 25

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Johanna Bergmark
  • Cecilia Lundbäck

29/6: 5 Days Italy 2

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Niclas Petersson
  • Jon Lindmark
  • Malin Sundeby
  • Britta Alstad
  • Mikael Svartz
  • Petter Wikström
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Mattias Joëlson

29/6: Trekvällars 1 medel 10

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Linus Rispling
  • Jon Lindmark
  • Malin Sundeby
  • Britta Alstad
  • Mikael Svartz
  • Petter Wikström
  • Thomas Karlsson
  • Mattias Joëlson

30/6: Trekvällars 2 lång 9

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Jon Lindmark
  • Britta Alstad
  • Mikael Svartz
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Mattias Joëlson

1/7: Trekvällars 3 medel 7

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

3/7: Eskilstuna weekend 1

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Mette Brolinson
  • Kristoffer Edshage
  • Elina Johnsson
  • Therese Bergstedt

3/7: KĀPA 2026 4

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

4/7: Gotlands 2-dagars 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

7/7: Gotlands 3-dagars 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

10/7: Grövelsjöorienteringen 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Karin Fägerlind
  • Henrik Hellborg
  • Anders R
  • Olof Lethagen

10/7: Hallands 3-dagars 4

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

13/7: Österlens 3-kvällars 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Britta Alstad
  • Thomas Karlsson

15/7: Skärgårdssprinten 2

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Karin Fägerlind
  • Mette Brolinson
  • Karin Gillberg
  • Henrik Hellborg
  • Jorrit Boekel
  • Per-Anders Lindgren
  • Janne Nilsson
  • Linnea Börjars
  • Niclas Petersson
  • Olof Lethagen
  • Jon Lindmark
  • Oskar Hermansson
  • Per Ljung
  • Malin Sundeby
  • Annica Sundeby
  • Stefan Persson

20/7: O-Ringen Göteborg 2026 16

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

27/7: OK Hällens 3-kvällars 1

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Jonas Lindholm
  • Mattias Ågren
  • Erika Lindholm
  • Anders R
  • Linnea Börjars
  • Oskar Hermansson
  • Fredrik Åkerlind
  • Ines Lindholm

2/8: Torp of Tenala – Sommarträningsläger i Finland! 8

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Kristoffer Edshage
  • Moa Kjellstrand

8/8: WMOC Polen 2026 2

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

15/8: Täbydubbeln lång 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Britta Alstad

15/8: Svenska cupen MTB-O Uppsala 1

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

16/8: Täbydubbeln medel 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Oskar Karlin
  • Karin Gillberg
  • Camilla Jakobsson
  • Per-Anders Lindgren
  • Mattias Robertson
  • Daniel Lind
  • Therese Bergstedt
  • Henning Sköldvall
  • Simon Bohman
  • Johanna Löfvenius
  • Malin Sundeby
  • Britta Alstad
  • Annica Sundeby
  • Mikael Svartz
  • Jonathan Svensson
  • Erik Wessberg

22/8: Skärgårdshelgen – Centrums skogstävling 2026 på Nåttarö 16

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

23/8: Kilsbergsträffen med SM stafett 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Oskar Karlin
  • Henning Sköldvall

27/8: Tekniktorsdag: Höstupptakt! 2

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

29/8: DM lång 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

30/8: DM medel 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Camilla Jakobsson
  • Henning Sköldvall
  • Johanna Löfvenius
  • Britta Alstad
  • Jonathan Svensson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Karin Hagwall
  • Johanna Bergmark
  • Cecilia Lundbäck
  • Mattias Joëlson

3/9: Sprint-KM 10

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

4/9: DM natt 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

6/9: DM stafett 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

13/9: Järfälla OK medel 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

18/9: Veteran-SM Södertälje 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

20/9: OK Österåker medel 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Henning Sköldvall
  • Johanna Löfvenius

23/9: Natti Natti 2

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

26/9: OK Ravinen lång 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

27/9: OK Ravinen medel 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Oskar Karlin
  • Mette Brolinson
  • Camilla Jakobsson
  • Henning Sköldvall
  • Johanna Löfvenius
  • Malin Sundeby
  • Britta Alstad
  • Erik Wessberg
  • Johan Dahlin
  • Alfred Jonsson
  • Mattias Joëlson

30/9: Skansen-sprinten 11

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

4/10: L100-medeln 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Jonas Lindholm
  • Jorrit Boekel
  • Ines Lindholm
  • Linnéa Granlund

10/10: 25manna 4

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

11/10: 25mannamedeln 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Oskar Karlin
  • Jonas Lindholm
  • Henning Sköldvall
  • Johanna Löfvenius
  • Erik Wessberg
  • Ines Lindholm
  • Cecilia Lundbäck
  • Linnéa Granlund

17/10: Helg utan älg 8

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

23/10: Haningenatten 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

24/10: Haningestafetten 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Oskar Karlin
  • Jonas Nylund
  • Moa Kjellstrand
  • Henrik Hellborg
  • Jorrit Boekel
  • Mattias Robertson
  • Simon Bohman
  • Malin Sundeby
  • Annica Sundeby
  • Jonathan Svensson
  • Erik Wessberg
  • Johanna Bergmark
  • Cecilia Lundbäck
  • Linnéa Granlund
  • Nina Wertholz

24/10: CENTRUMS 20-ÅRSJUBILEUM 15

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

31/10: Rodhenloppet 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

1/11: Höstlunken 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

7/11: Novembertävlingarna medel 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

8/11: Novembertävlingarna lång 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

11/11: Stockholm by Night #1 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Henning Sköldvall

21/11: Stockholm Rogaining 1

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

21/11: TMOK Indoor dag 1 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

22/11: TMOK Indoor dag 2 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • 0 Deltagare

9/12: Stockholm by Night #2 0

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Mattias Ågren

1/5: Tiomila 2027 Västervik 1

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Oskar Karlin
  • Moa Kjellstrand
  • Henrik Hellborg
  • Jonas Lindholm
  • Agnes Thor
  • Andreas Lundsten
  • Jonathan Svensson
  • Alexander Garin Folkegård

19/6: Vuokatti-Jukola 2027 8

Kommer?
Ja!
Nej!
  • Deltagare
  • Oskar Karlin
  • Henrik Hellborg
  • Camilla Jakobsson
  • Per-Anders Lindgren
  • Mattias Robertson
  • Daniel Lind
  • Olof Lethagen
  • Henning Sköldvall
  • Andreas Lundsten
  • Malin Sundeby
  • Britta Alstad
  • Petter Wikström
  • Linnéa Granlund

26/7: O-Ringen Stockholm 2027 – Centrum arrangerar! 13

Hoppa till verktygsfältet