Vad kan 2026 erbjuda?
Startad av: Karin F in: Privat: Klubbprylar
Startad av: bringert in: Privat: Hemsidan
Startad av: Oskar in: Olika arrangemang
Startad av: Jakob Frie in: Centrum Team Sprint 2009
Startad av: Kristoffer in: Olika arrangemang
Lite sen anmälan men hoppas jag är välkommen ändå :)
Slänger in en sen anmälan på vinst o förlust...
Jag tar inte med mig själv, men Vera, 34 år!
Jag tar med Stina! Också 9 år.
Under O-ringenveckan eller redan nu?