Nu har jag pratat med flera och kommit framtill följande:
Alla verkar ha löst sin ditresa. Undertecknad har för avsikt att ansluta torsdag eller fredag. Björn B lite tidigare tror jag.
Lokala resor sker med Sverkers och Magnus bilar.
Hemresa söndag:
Sverkers bil går direkt efter tävlingen till Örebro med Karin och Henrik. (Sverker stannar också i Örebro)
Magnus bil går till Stockholm (eventuellt med ett stopp vid stugan för att slutföra vinterstängningen) med Linnea, Björn B och Anders R.
Stig och Marie har resplaner som gör att de inte kan ta med några andra resenärer.
-
Det här svaret redigerades 9 years, 10 months sedan av Anders R.
-
Det här svaret redigerades 9 years, 10 months sedan av Anders R.