Vad kan 2026 erbjuda?
Startad av: Erik Kropf in: Privat: Medlemskapet
Startad av: Erik Kropf in: Privat: Foton
Startad av: Erik Kropf in: Privat: Kläder
Startad av: Joel B in: Olika arrangemang
Startad av: Erik Kropf in: Privat: Resor
Startad av: Jakob L in: Centrum Team Sprint 2013
Startad av: Jakob L in: Olika arrangemang
Startad av: Oskar in: Centrum Team Sprint 2010
Startad av: bringert in: Privat: Resor
Startad av: Oskar in: Olika arrangemang
Startad av: Oskar in: Privat: Resor
Startad av: Mette in: Privat: Resor
Startad av: Fredrik in: Privat: Resor
Startad av: Björn B in: Privat: Resor
Startad av: Oskar in: Möten
Lite sen anmälan men hoppas jag är välkommen ändå :)
Slänger in en sen anmälan på vinst o förlust...
Jag tar inte med mig själv, men Vera, 34 år!
Jag tar med Stina! Också 9 år.
Under O-ringenveckan eller redan nu?