Ok, ser fint ut inför ROC.
Kärntrupp för veckan ser ut att bli Magnus, Henrik, Karin och Sverker.
Jorrit, Anders och Linnea får gärna ansluta enligt önskemål!
Samåkning hem bör inte vara något problem.
Jag har lite att trixa med innan jag kan lämna, (ta upp båten och vinterstänga huset).
Men det mesta kan nog fixas/förberedas innan Söndag!
Jorrit + Anders får gärna meddela om/när/hur de ansluter så vi vet att transporterna är OK!
/Mg