Vinterserien avklarad! 192 kom till start och trivdes i en gemytligt liten gympasal där Moa dukat upp marka i ena änden och Falken och Elin sekretariatet i den andra. När jag kom till arenan i gryningsdiset 07.45 stod utsättarna Malin och Jonas redan och väntade, tillsammans med snitslaren Örjan. Senare under dagen kom Aija, trots influensa, och överlämnade växelkassan, och senare dök även Oskar H, Lena och Sara upp och tog hand om inplockningen, plus ett par andra centrummedlemmar som var med och kutade. Det mesta flöt på bra och löparna verkade nöjda även om vi också insåg att bana A och B strax efter kl 11 började ta slut (Jonas ritade då in banor för hand – vi hade fått färre A-/B-kartor än beställt från printningen); fick höra att målet var för otydligt utmärkt (trots snitsel och målskylt); fick några kommentarer om rejäl kupering; uppmanades be Stockholm stad om pengar för att vi i gengäld ska städa upp skogen (!); tidigt fick höra att en enhet hängt sig i skogen (dock inget som bör ha påverkat utgången för de tävlande); och fick ett tack från kartritaren som tyckte att området annars inte utnyttjas ofta nog. Stort tack för hjälpen, alla medarrangörer!