Toppen Rotviker, Jorrit och Mette!
Det vore verkligen guld om jag fick hjälp av dig Mette. Jag har ju aldrig använt de programmen förr så det känns lite som en nödvändighet att någon som kan med dem är med, åtminstone och visar mig i början. Sedan borde jag kunna fixa det själv under kvällen, det finns med andra ord gott om utrymme för folk med lite svajigt humör.
Jag räknar preliminärt med:
– Mette+Anna på några kontroller vid uthängning, kanske ett mindre antal som inte sitter så illa till.
– Jorrit på några kontroller vid uthängning.
– Moa vid uthängning.
– Eventuellt Rotviker vid uthängning.
Det behövs alltså ytterligare en eller helst två till uthängning, och gärna några till inplockning också (lämplig uppgift för den som till exempel tänkt komma och springa en kortare bana och inte känner sig nöjd efter den och gärna vill ta några kontroller till).