Vad kan 2026 erbjuda?
Maybe easiest & quickest is to divide who buys what?
Karin: mjölk, smör, margarin Henrik: ost, ägg Jerk: juice, kaffe, te Monika: veganost, sojamjölk Kristoffer: bröd, grönsaker (gurka, etc.) Joel: havregrynsgröt, sylt
Jag har svenska lektion på samma gång.
I’m also interested. I’ve just sent them email for a lesson on the 16th. I’ve skied before a few times but never had good technique. If anyone wants to join the same lesson let me know. But I’d prefer to have it in English.
133 kr
Honung är inte vegan. Jag skulle uppskatta om ni kunde använda socker istället. Tack!
Bibimbap skulle vara ett bra alternativ också?
Lite sen anmälan men hoppas jag är välkommen ändå :)
Slänger in en sen anmälan på vinst o förlust...
Jag tar inte med mig själv, men Vera, 34 år!
Jag tar med Stina! Också 9 år.
Under O-ringenveckan eller redan nu?