Kartplanket finns inte längre! Det ända som är kvar var det som användes på DM. Även prispallen har hamnat i soporna. Vi fick lämna över ytor lite snabbt och jag han inte rädda dessa.
Kartplanket finns på norra station. Även en prispall. Kan ligga där under större delen av 2016 skulle jag tro. Men till hösten måste vi nog hitta en annan förvaringsplats.
Jag tar också med tält, snarkar! Åker från Dalarö på lördag och är ute på ön vid elva.
Så jag får väll ta in och sätta ut kontroller kan jag tro. Har som ni vet begränsade data kunskaper.
Så räkna inte med mig i sekretariatet.
Skönt gäng bra häng!